دوست عزیز
به نظر من بچه ها همه چی رو گفتن.حالا دیگه خودتون باید شجاعت تصمیم گرفتن رو داشته باشید.
برای اینکه آسوده ازش جدا شید به این فکر کنید که با ازدواج با اون ضربه ی بزرگتری بهش خواهید زد تا اینکه ازش جدا بشید . شما نباید جای اون خانوم فکر کنید . یه خانوم 37 ساله برای چی با یه ازدواج ناموفق به ته خط رسیده باشه؟؟؟ این ها طرز تفکر درستی نیست . بذارید خودش روی پای خودش بایسته و عاقلانه برای زندگیش تصمیم بگیره . پس فرصت زندگی بهتر رو ازش نگیرید تا فرد مناسب خودش رو پیدا کنه.
یکی از اهداف مهم ازدواج رسیدن به آرامش روحی در کنار فرد دیگری هست که قراره باقی عمر رو همراهیمون کنه. با این اوصافی که شما دارید می گید از همین الانش این همه دغدغه هست و ...
فشار عاطفی ،حس وحشتناکیه اما وحشتناکتر از اون ، اینه که تحت این فشار عاطفی تصمیم اشتباهی گرفته شه که بقیه عمر خودتون و دیگری رو تباه کنه.
پس قوی باشید و زیر این فشار تسلیم نشید. برای اون خانوم هم طلب خیر بکنید و بذارید راهش رو پیدا کنه.
امیدوارم بتونید قدرت گرفتن تصمیم درست رو به دست بیارید : )








علاقه مندی ها (Bookmarks)