به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 66
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 14:46]
    تاریخ عضویت
    1390-4-05
    نوشته ها
    144
    امتیاز
    2,677
    سطح
    31
    Points: 2,677, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    680

    تشکرشده 721 در 128 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    سلام خانوما
    میدونم خیلی دیر شده ولی منم میگم که:
    من نزدیک 18 ماهه که تو عقدم تا حالا شوهرم خیلی سوپرایزم کرده طفلک ولی قشنگترینش ماله سالگرد ازدواجمون بود
    از اونجایی که بنده مدیر مالی شوهرمم : واز جیبش خبر دارم!میدونستم که 2ماهه حقوق نگرفته پس اصلا شکممو صابون نزده بودم واسه هدیه !شب 13 اسفند لباسی رو که دوست داشت پوشیدم و آرایش نازی کردم و منتظرش شدم اومد اما دست خالی ! پاک خورد توبرجکم ازم معذرت خواهی کرد که چیزی نگرفته بااینکه دوست داشتم گریه کنم بهش حق دادم شوهرم پیشنهاد شام دادکه بریم بیرون منم شال وکلاه کردم راه افتادیم که بریم 100 قدمی که از خونه گذشتیم دستموگرفت وماشینی رو نشون داد در رو برام بازکرد رو صندلی دسته گل پررز بود با مریم گلبرگای رز توماشین ریخته بود خوشحال راه افتادیم بریم یه دوربزنیم و شام بگیریم بازم شوهرم توراه ازم معذرت خواهی کرد منم مطمئن شدم دیگه خبری نیست شام که گرفتیم نم نم برف هم شروع شده بود شوهرم اصرار کرد بریم پارکی که همیشه شام میخوریم منم غرغرکنان واسه پیشنهاد غیرمنطقیش سردی هواوبرف وخیسی چمنا...
    وقتی از ماشین پیدا شدیم شوهرم مثه همیشه دستمو گرفتم ومنو به سمت هتل کنار پارک که رزرو کرده بود برد خیلی سوپرایز شدم وقتی وارد اتاق شدم یه کیک با شمع موزیکال روی میز بود
    شب خییییییییییییییییییییلی قشنگی بود

  2. 11 کاربر از پست مفید single تشکرکرده اند .

    single (یکشنبه 20 شهریور 90)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    من سورپرایز یاذم نمیاد
    یعنی منو تاحالا سورپرایز نکرده؟
    آخه همه مناسبتا قبلش میگه میخواد چی کار کنه! با اینکه بهش میگم نگو!
    ولی من خیلیییییی تاحالا سورپرایزش کردم

  4. 4 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    شمیم الزهرا (جمعه 13 آبان 90)

  5. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67
    اجازه من يه خاطره ديگه بگم....
    حدود يك ماه قبل از تولدم،تولد زن داداشم بود اونا هم مثل ما اولين سال زندگيشونه داداشم نسبت به مسائلي مثل تولد و اينا بيخياله منم كه اينو ميدونستم از چند روز قبل تولد عروسمون به داداش جون ياداوري ميكردم تولد خانمشو تبريك بگه با تمام اين ياداوريا باز يادش رفت طفلي زنداداشم تو حسرت يه تبريك اولين تولد متاهلي موندبا داداش كلي دعوا كردم كه چرا يادش نبود اونم بهانه اورد كه مردا همه همينن شوهر خودتم همينه گفتم نه اينطور نيست خلاصه شرط گذاشتيم رو اينكه ببينيم شوهرم تولدمو يادشه يا نه.روز تولدم شوهري اومد خونمون داداشم هم نشسته بود هر چي منتظر شديم ديديم نه خير اصلا يادش نيست داداش هم چشم و ابرو ميومد كه ديدي.........بهش گفتم نميخواي چيزي بگي گفت نه چي بگم مگه خبريه ؟خيلي ناراحت شدم داداشم هم كيف ميكردبعدش شوهرم گفت پاشو بريم خونمون منم با ناراحتي رفتم و هيچي نگفتم. رسيديم خونشون تا وارد شدم ديدم همه جمعن و يه كيك گنده وسط ميز كه روش نوشته بود گلنوش جان تولدت مبارك...خلاصه همه داداشاشو شام دعوت كرده بود بهم گفت ميخواستم غافلگيرت كنم .قيافه داداشم موقع ديدن عكساي تولد ديدني بود
    اين يكي از قشنگترين سورپرايزيه كه همسرم واسم داشته كه قبلا تو تاپيك خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم نوشته بودم

  6. 3 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (شنبه 13 اسفند 90)

  7. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67

    حدود 2 ماه از عقدمون ميگذشت من دانشجو يه شهر ديگه بودم و همسرم شهر خودمون بود. از اونجا به شهر ما سرويس مستقيم نداشت من مجبور بودم از اونجا بيام به يه شهري كه حدود 45 دقيقه با شهرمون فاصله داشت بعد دوباره ماشين بگيرم در واقع 2 مسيره بود.يه شب تو خوابگاه كه قرار بود فرداش برم خونه با شوهرم بحثمون شد بعد از اينكه معذرت خواهي كرد گفت كي مياي من كه اون شب حسابي نازم در اومده بود و ميخواستم مثلا دعواشو تلافي كنم بهش گفتم نميگم فقط بدون بعد از ناهار ميزنم بيرون شايد ساعت 1 شايد هم 5عصر!!!!!!!!!.هرچي اصرار كرد نگفتم فرداش از اونجا كه خودم دلم لك زده بود ببينمش فوري راه افتادم هر چي بين راه زنگ زد جوابش ندادم،هوس كرده بودم منت كشي كنه،(اوج بيرحمي) وقتي رسيدم شهري كه گفتم 45 دقه فاصله داره طبق معمول خواستم ماشين بگيرم كه ديدم يه صداي آشنا ميگه : خانمي محلمون نميدي؟فكر نميكني دق ميكنم؟.....برگشتم ديدم عزيز دلمه.طفلي بعراز ظهر رو مرخصي گرفته بود از شهر خودمون اومده بود ترمينال اونجا وايساده بود تا منو ببينه وخودش برسونه خونه .نميدونيد چقد از كارش كيف كردم هيچ وقت هم نفهميدم اونروز چقدر معطل شده بود خدا منو ببخشه كه با نازام همچين شوهري رو اذيت ميكنم
    اينم يه خاطره تكراري ديگه از سورپراز شدن من

  8. 4 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 15 دی 92), گلنوش67 (چهارشنبه 03 خرداد 91)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-02
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    1,745
    سطح
    24
    Points: 1,745, Level: 24
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    393

    تشکرشده 401 در 117 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    سلام منم یه خاطره دارم اینکه پارسال ولن تاین همسرم بهم یه ساعت مچی خیلی قشنگ داد که هر کی میبینه میگه از کجا خریدی منم با افتخار می گم اقامون من واقعا سوپرایز شدم چون همچین روزی رو فکر نمی کردم که به یاد بیاره و تحویلم بگیره چون تولدها و سالگردو بزور یادشه برا همین خوشحال شدم .

  10. 2 کاربر از پست مفید جان سخت تشکرکرده اند .

    جان سخت (شنبه 13 اسفند 90)

  11. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط yekta_b
    من خاطره های خوشگل زیاد دارم ...شوهرم خیلی اهل سوپرایز کردنه واسه همین زیاد پیش میاد این چیزها
    ولی قشنگ ترین و باحال ترینش مال پارسال ولنتاینه ...همسرم ماموریت بود و تا آخر ماه نمیومد منم خونه مامانم اینها رو تختم نشسته بودم و داشتم به تنها بودنمون فکر میکردم ...ساعت 9 شب زنگ زد به موبایلم که برو تو پله های ورودی خونه مامانت اینها یک چیزیه بردار... اولش فکرکردم برگشته با عجله دویدم بیرون دیدم یک جعبه کادوی گنده تو پله هاست
    توشم یک عرووسک و یک شیشه شامپاین ( از نوع اسلامیش هااا) با یک عالمه شکلات بود
    زبونم بند اومده بود ... تا وسطهای کوچه رفتم که شاید ببینمش اما زنگ زد گفت اینها رو با پست فرستادم واسه دوستم اونم اونجوری که بهش گفته بودم گذاشتشون تو جعبه بعدشم بهش گفتم بی سر و صدا برو بزارش تو پله های دم در و برو
    نمی تونستم باور کنم تو اون شلوغی کارهاش یادش به این چیزها هم بوده
    میگفت ایده اش رو از اینترنت پیدا کرده بودم
    لحظه زیبایی بود ....
    اين خاطره رو با اجازه خانم yekta-b اينجا ميارم ديدم خيلي جالبه حيفم اومد
    انشالا هميشه در كنار هم خوشبخت باشين



  12. 5 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (یکشنبه 21 اسفند 90)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    گلنوش جان واقعا که یه خواهر شوهر نمونه ای

  14. 2 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 09 آذر 90)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 14:46]
    تاریخ عضویت
    1390-4-05
    نوشته ها
    144
    امتیاز
    2,677
    سطح
    31
    Points: 2,677, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    680

    تشکرشده 721 در 128 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    سلام سلام
    فک کنم یکی از سوپرایزایی که تا آخر عمرم یادم میمونه اینه
    من چون عادت دارم توی حموم موزیک گوش بدم موبایل طفلکمو همیشه باخودم میبردم که آهنگ بزارم یک بار مجبور شدم بادستای خیسم اس ام اس تایپ کنم اونجا به عواقبش فک نکردم ولی شب دیدم مانیتور گوشیم مات شده ودر ادامه صب دیدم سیاه شدهکلی ناراحت شدم چون من بااون گوشی کلی خاطره داشتم به شوهرم به شوخی گفتم حیف حقوقتو نریختن باجدیت گفت اشکال نداره میبرم واست همینودرست کنند شاخم در اومد چون شوهرم دنبال بهونه ست واسم هدیه بگیره چه برسه به الان که نیاز دارم ولی به روی خودم نیوردم
    فرداشب شوهرم بدون برنامه اومد اکثر اوقات یه خوراکی کوچیک واسم میگیره این دفعه هم گرفته بودرفتم کیفشو بازکردم دیدم یه بسته چیپس خوشحال شدم برداشتمش دیدم اصلا هوانداره تا سنگینتر هم هست باتعجب بازش کردم دیدم یه بسته کادو پیچ داخلشه باز کردم دیدم برام گوشی خریده کلی خوشحال شدم
    مرسی شوهری

  16. 6 کاربر از پست مفید single تشکرکرده اند .

    single (شنبه 13 اسفند 90)

  17. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    خیلی جالبه!!!
    داشتم پستای قبلیو میخوندم همزمان به این فکر میکردم که از کدوم خاطره بنویسم!؟محسن من با وجود اینکه هنوز دانشجوست و .... همیشه منو با کادوهای گرون قیمت خوشحال کرده چه تولدم چه ولنتاین و....اما همیشه از قبل میدونستم که حتما یه هدیه خاص در کاره .خلاصه با خوندن این پستا یه نمه تو خودم رفتم که یهو یه اس ام اس واسم اومد

    received from Nafas

    salam azizam?
    chetor metori?
    eshghe man halesh khobe?
    ?[/align]eshghe man sarhale sarhale
    mano dost dare?


    کلی حالم عوض شد انگار میدونست الان باید دلبری کنه;)

  18. 5 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (چهارشنبه 03 خرداد 91)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 اسفند 90 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1390-12-18
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    قشنگترین سورپرایز من برای همسرم این بود که درست روز قبل از عروسی مون فهمیدم که فوق لیسانس رشته خودم قبول شدم اونقدر خوشحال شد که حدو اندازه نداشت چون خیلی دوست داشته ادامه تحصیل بدم برعکس اون من چندان علاقه ای نداشتم چون مشغول کارم شده بودم و زیاد به این بعدش توجه نمی کردم روزی که فهمید من قبول شدم به تمام همکاراش ناهار داد هنوزم باورم نمی شه اینقدر خوشحال شده باشه

  20. 2 کاربر از پست مفید anita تشکرکرده اند .

    anita (شنبه 20 اسفند 90)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم سر هر چیز کوچیکی عصبی میشه و توهین میکنه
    توسط tanha67 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: جمعه 27 فروردین 95, 16:06
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. جواب نه توهین آمیز
    توسط مهدی سبز95 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 23:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.