دوست عزیزم تا حالا به این فکر کردی که ممکنه از دید خیلی ها زیادی واسشون خوب بودی؟یعنی تو اونقدر نجیب و خانم و خوب بودی که کسی به خودش اجازه نداده بیاد جلو واسه دوستی و ....سن شما هم اصلاً زیاد نیست.این که همه تو خانواده شما تو 22 ازدواج کردی دلیلی نمیشه که شما سنت بالا رفته باشه.
حتماً برو دنبال ارشد یا کار. نه بخاطر پیدا کردن همسر، بخاطر بالاتر بردن اعتماد به نفست. می دونستی که نظر تو نسبت به خودت کاملاً روی نظر بقیه نسبت به تو تاثیر می ذاره؟خودت رو بخاطر همه خوبی هایی که داری قبول داشته باش و به قسمت و حکمت خدا باور داشته باش.
این که می گی تو خونه رابطتون سرده، خوب نیست اما تا حدی طبیعیه بخاطر نبود مادر.و این که تو چقدر تلاش کردی گرم کنی محیط خونتون رو؟
خدا رو بخاطر داشتن سلامتی و استعدادت شکر کن و اینقدر ناامید نباش عزیزم








علاقه مندی ها (Bookmarks)