سلام
من تجربه خودمو ميزارم و الگوي رفتاري رو هم در انتها ميگم
قرار بود شوهرم ساعت 8 صبح قبل از رفتن به محل كار پولي را واسه من واريز كنه ..من ديدم داره ديرش ميشه بهش گفتم مشخصات كارت خودشو بهم بده تا اينترنتي اين كارو انجام بدهم و اونم نخواد در بانك معطل بشه
گفت باشه
من از ساعت 8.15 تا 9 زنگ ميزدم و ايشون جواب نميدادنو بلاخره بعد از 45 دقيقه اس ام اسي مشخصات رو گفت ...من ديگه مسئله پول و كارت يادم رفت و به حدي عصباني بودم كه چرا تلفنم رو جواب نميده كه اگه جلو روم بود به دوقسمت مساوي تقسيمش ميكردم
با اس ام اس گفتم چرا جواب نميدي؟ فقط يك جمله گفت : دعوا ميشه
ساعت 13 زنگ زد و بعد از معذرت خواهي از كاز صبحش گفت من سوئيچ ماشين رو گم كرده بودم شما هم مرتب زنگ ميزدي ميدونستم كه نميدوني سوئيچ گم شده و من عصباني بودم هم از تو هم از خودم ..گفتم اگه تلفن جواب بدهم جفتمون داد و بيداد راه ميندازيم و روزمون خراب ميشه پس جواب ندادن و ترجيح دادم به داد زدن ..الانم ك هر دومون اروميم من معذرت ميخواهم
به همين سادگي به همين خوشمزگي
نتيجه :
هنگام عصبانيت سعي كنيد از موقعيت تنش زا دور بشيد و مطمئن باشيد گذر زمان و صبر هر دو طرف رو اروم ميكنه







و بلاخره بعد از 45 دقيقه اس ام اسي مشخصات رو گفت ...من ديگه مسئله پول و كارت يادم رفت و به حدي عصباني بودم كه چرا تلفنم رو جواب نميده كه اگه جلو روم بود به دوقسمت مساوي تقسيمش ميكردم

پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)