دوست عزیز به همدردی خوش اومدی.
وقتی گفتن که می خوان که همدیگه رو فراموش کنن.یعنی متوجه شدن این رابطه چقد براشون اشکال و ضرر داره.اما حالا می خواهند واشه همیشه این رابطه تموم بشه اما هردو می گن عاشقیم و نمیتونیم بعد از این همه مدت همدیگرو فراموش کنیم163.
خوب شما الان فقط میتونین بهشون راهکار بدین.اول اینکه اصلا و به هیچ عنوان با هم در تماس نباشن.خیلی بهتره که هردوشون شمارشونو تغییر بدن.و این قطع ارتباط یکدفعه باشه نه کم کم.
هر چی یادگاری و...ازهم دارن دور بریزن.
یه مدت از اهنگها و شعرها و حرفای عاشقانه دوری کنن.
جاهایی که براشون خاطره انگیزه نرن.
تو جمع دوستاتون دیگه ابدا راجب اون رابطه صحبت نکن.
به خودشون زمان بدن تا با این موضوع کنار بیان.دلتنگی و تمایل برای ارتباط مجدد اوایل وجود داره اما کم کم برطرف میشه.
و هردوشون خصوصا دختر به مشاور مراجعه کنن.اسیبی که به هردو از نظر روحی و احساسی و به دختر از نظر جسمی رسیده باید کم کم ترمیم بشه و جبران بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)