دوست عزیز من احساستون رو می فهمم
چون تجربه ای مشابه دارم کسی که احساس مشابه حس شما داشت و بهترین روزای من رو سوزوند و از بین برد
دوست عزیزم من هیچ وقت پای حرف دل اون نشستم چون نخواستم بشنوم چون باید فراموش می کرد و راهی جز این نبود.
قبل از بیان احساسش برام یه اسطوره بود خیلی باورش داشتم براش احترام قائل بودم ولی وقتی لب باز کرد و احساسش رو گفت ازش دور تر و دورتر شدم.
قبل از اینکه احساسش رو بگه متوجه علاقش شده بودم احساسش برام محترم بود و هیچوقت فکر نمی کردم بخواد از یه احساس قلبی بیشتر باشه و بروز کنه برای همینم برام با ارزش بود ولی وقتی شروع کرد به ابرازش دیگه هیچوقت حرفشو باور نکردم.
بین حرفاتون گفتین که حتی قبل از ازدواجتون هم می شناختینش خوب چرا اونو برای ازدواج انتخاب نکردین؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)