جای داملا خالیه
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
جای داملا خالیه
بی نهایت (دوشنبه 15 اسفند 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
نوشته اصلی توسط بهار66
آخه چرا همینطوری راجع به مردم قضاوت می کنید؟نوشته اصلی توسط گلنوش67
اولاً که این مسئله ی عنوان تاپیک مبهم هست رو مدیران هم که فرصت نکنند بگن، بقیه که باید بگن!
خوشحال می شیم وقتی می بینیم اعضا همکاری می کنند!
دوماً من که پیام گذاشتم اینجا و گفتم که از ایران برگشتم و دفاعم بود. پس دیگه قضیه ایران و خواستگاری منتفیه. خیلی کوتاه ایران بودم. اینقدر کوتاه که فرصت نبود حتی کسی خواستگاری من بیاد، چه برسه من بخوام برم خواستگاری!
من خدا رو شکر از چند ماه پیش با استادم صحبت کرده بودم و برنامه هام رو ردیف کردم و بعد از پایان درسم بلافاصله شروع کردم برای دکتری و کار در دانشگاه. برای همین دیگه در طول روز نمی تونم به همدردی سر بزنم (به جز آخر هفته ها). یعنی فعلاً به خودم این اجازه رو ندادم که تو ساعت کاری به همدردی بیام. گفتم از نظر شرعی و عرفی صحیح نیست :)
شبها هم که وقتی میام خونه، چشم هام دیگه داره می سوزه و اصلاً نمی خوام به کامپیوتر نگاه کنم...
البته همین الآنش هم خیلی آنلاین میشم. ولی چون در گذشته جزو معتادین درجه یک بودم، اینکه فقط روزی نیم ساعت اینجا باشم عجیب غریبه!
شاد باشید!
--------
اضافه شد: (با توجه به سوال گلنوش67)
اینجا دکتری کنکور نداره. بلکه باید یک استادی پیدا کنی که بهت اعتماد کنه و پروژه تحقیقاتی بهت بده. هر استاد هم نسبت به بودجه ای که داره، یک تعداد محدودی دانشجوی دکتری می تونه داشته باشه (استادهای ما معمولاً 3-4 تا دانشجوی دکتری دارند). البته رشته به رشته و دانشگاه با دانشگاه هم یکم فرق می کنه. با سیستم ایران آشنا نیستم و نمی دونم که اونجا چطوریه.
کار من کمی راحتتر بود، به این خاطر که چند سال بود که تو یکی از گروه های تحقیقاتی این استادم کار می کردم و من رو از قبل می شناخت.
hamed65 (جمعه 19 اسفند 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
خيلي خب آقا حامد يه شوخي كرديم با شما چرا جبهه ميگيري؟؟؟
شما اونطرف بدون كنكور رفتين دكترا؟
گلنوش67 (دوشنبه 15 اسفند 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
دیگه رسما نگران بی دل هستم .کسی از بی دل خبر ندارة ؟
چرا جواب ایمیل و...........را نمی دهد ؟!
آقای سنگ تراشان شما از بی دل خبر دارید ؟
ستاره - محمد ابراهیمی -بی بی - فرشته - بالهای صداقت - ......................شما چی ؟!
یکی بگه که حال بی دل خوبه.
خواهش می کنم همه پیگیری کنید شاید یه خبری ازش بشه
ani (دوشنبه 15 اسفند 90)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
پردیس جونم تولد نی نی خانوم گل رو بهت تبریک می گم ، خیلی خوشحالم واست عزیزم
خیلی خوشحالم کردی ، زیـــــــــــــــــــــــ ـاد
این ها همه واسه جشن به دنیا اومدن نی نی خانوم شما
در کنار همسر عزیزت تا ابد شاد باشی![]()
بالهای صداقت (دوشنبه 15 اسفند 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
خبر خبر سبکتکین آیدیش رو شارژ کرده
بچه ها شب بارونی نیستشا!!!
جرجیس خان قرار بود بری مشهد هنوز که اینجایی؟
گلنوش جان خدا قوت خسته نباشی با این همه فعالیت
بهار 66 و بهار شادی هم همین طور به شما هم خدا قوت می گم
بالهای صداقت جونی کمتر مشاوره می دی !!!! تالار بت احتیاج داره ها
آقای مدیر آخه این انصافه بار تالار را انداختید روی فرشته جون خودتون فقط دالی می کنید و می رید
بی نهایت (سه شنبه 16 اسفند 90)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
یکی دیگه از اعضای خوب تالار گفته میخواد بره.
اخه چرا؟؟؟؟؟
من بهش الان فرصت میدم تو تصمیمش تجدید نظر کنه و گرنه...........
خوب نرید دیگه.منم میرما![]()
بهار.زندگی (دوشنبه 15 اسفند 90)
تشکرشده 1,946 در 612 پست
من رسما عقده ای شدم
من اصلا از نامزدم توقع ندارم کلا آدم خیلی بی توقعیم اما وقتی براش هدیه و خوراکی میفرستم هی همه میگن اون برات چی فرستاد؟؟؟
خوب بعد من فکر میکنم که هیچی!!!
یه دختره اس وبلاگشو میخونم دوس پسرش دبیه هر ماه براش هدیه میفرسته!!! عکس هدیه هاشو میزاره تو وبلاگش
آخه نامزدم گناه داره هیچی نمیخوره و تنهاس فقط خوراکی هایی که من براش فرستادم نجاتش میده از گشنگی
منم تصمیم گرفتم دیگه واسه عید فقط خوراکی بفرستم و هدیم یه چیز کوچیک باشه
دوس پسر که نداشتیم اینم از نامزدم!!!
کلا بعضیا شانس دارن
همین نامزد من مثلا خیلی شانس داره هم دوس دختر داشته هم زن به این خوبی داره
حرووم شدم من تو این زندگی
خوب در واقع هر کسی باید طبق شخصیت و اعتقاد خودش زندگی کنه و توقع هم نداشته باشه از دیگران
اما هی همه آدمو میزارن زیر ذره بین میره رو اعصابم
خوب غر زدن هام تموم شد برین به بقیه مشاوره بدین
جوانه؟؟؟ (دوشنبه 15 اسفند 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
بهار جان نگران نباش
مگه دست خودشه که بره
ما ابهام مبهام حالیمون نیست
می گیم بمونه
اونهم می مونه
منم نگران بی دل شدم ،یادمه اخرین باری که اومد صداش از جای سرد در می اومد :(
فامو باز تو ی نامزدی داری ما همونشم نداریم ناشکری نکن![]()
نازنین آریایی (سه شنبه 16 اسفند 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
واي باز كي قراره بره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟
باز كي ميخواد ول كنه بره؟؟؟؟؟؟؟تالار خالي شد كه...........
گلنوش67 (سه شنبه 16 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)