سلام
ایا در خارج از خانه هم با دوستان سازش کمتری دارید؟ یا با انها بخوبی رفتار می کنید؟
تشکرشده 815 در 286 پست
سلام
ایا در خارج از خانه هم با دوستان سازش کمتری دارید؟ یا با انها بخوبی رفتار می کنید؟
eng.aydin (سه شنبه 16 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)