اقلیمای نازنین ممنون. مفید بود.
اما من خیلی دوسش دارم. در عین حال انکار هم نمیکنم که بهش وابسته هم هستم. آخه تو این شهر غریبم و هیچکس بجز همسرم رو ندارم.
اما خیلی دوست دارم مستقل بشم. اینجوری به هردومون کمک کردم.
تشکرشده 56 در 28 پست
اقلیمای نازنین ممنون. مفید بود.
اما من خیلی دوسش دارم. در عین حال انکار هم نمیکنم که بهش وابسته هم هستم. آخه تو این شهر غریبم و هیچکس بجز همسرم رو ندارم.
اما خیلی دوست دارم مستقل بشم. اینجوری به هردومون کمک کردم.
ماه منیر (دوشنبه 15 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)