دریای ناآرام عزیز
به همدردی خوش آمدی
خانمی لطفاً زندگیت را به هم نریز
زندگی شما مشکلی ندارد ، روند همسر شما بنا به خصوصیت بسیاری از آقایون ( بخصوص آقایونی که حس مردانه آنها قوی تر است ) کاملاً طبیعی هست .
شما گرفتار سوء ظن هستی و بهتره از همین ابتدا مهارش کنی والا زندگیت را به نابودی می کشاند . به هیچ وجه تجسس در وسایل شخصی و کاری همسرت نکن . به او اعتماد کامل داشته باش و با او گرم و از در اعتماد برخورد کن .
اگر همسر شما بنا به تصور غلط شما سرش جای دیگری گرم بود مطمئناً نسبت به شما وقتی در منزل هست سرد و بی تفاوت خواهد بود .
شما بیکاری زیاد داری ، وقت فراقتت را با برنامه های خوب پر کن .
دوران عقد شما مشخصه رمانتیک گذشته و همسرتون خیلی به شما ابراز عشق و علاقه میکرده و شما امروز تصور ی کنی کم شده و لابد ...... اگر اینطوره این افکار را دور بریز که اشتباه می کنی .
همچنین شما عاشق عاشق پروری هستی . یعنی عاشق عشق همسرت نسبت به خودت هستی نه عاشق خود همسرت و شخصیتش . که این باعث میشه مدام خواهان توجه باشی . عیب این حالت در افراد این است که زود دچار یکنواختی شده و شروع به بهانه گیری و ذهنیت منفی می کنند . مثلاً اگر همسر شما شروع کنه روزی یک بار زندگی بزنه به شما بعد از مدتی از اینکه چرا فقط یک بار خسته می شی و اگر بشه سه بار باز هم یکنواخت میشه برات و باز هم حساسیت و کنجکاوی .
عاشق عشق ورزی کسی بودن نه عاشق خود او بودن ، ریشه در نارسیسم دارد و نارسیسم نیز نشانه خلاء هست .
شما به همسرت کار نداشته باش و بنده کارشناسانه به شما می گویم این درخواست و حالات سوء ظنی و متمایل به تجسس در شما طبیعی نیست و بهتره خود را واکاوی کنی و در پی رفع آنها باشی و اگر آنچه گفتم ( عاشق عشق همسرت نسبت به خودت بودن نه عاشق شخص خودش بودن ) هست پس باید در پی کشف خلاء های درونی خودت و پر کردن آنها باشی تا زندگیت را به مخاطره نکشانی
موفق باشی
.






توروخدا انقد به شوهرت گیر نده بعدش شوهرت حساس میشه واگه حتی فکرش به سمت هیچ نوع ارتباطی نباشه خودت بااین حرفا وکارا ذهنشو باز میکنی بعد خدای نکرده ....





علاقه مندی ها (Bookmarks)