saboktakin عزیز ممنون از اینکه تجربیات خودتو در اختیار من قرار دادی .می دونم که تجسسی که در ایمیل ایشون کردم کار بدی بود و خدا خودش شاهده که اهل این جور کارا نیستم ولی خوب یه سری تعلقات باعث میشه تا ناخوداگاه به این کار دست زدم.ولی با این که کارم اشتباه بود خدا رو شاکرم چون وقتی از کاراش با خبر شدم تا حدودی از چشمم افتاد و البته پیام خانوم sara2010 که عیب های ایشون رو برام روشن کردخیلی رومن تاثیر گذار بود چون عشق واحساسات باعث شده بود تا مثل کبک سرمو زیر برف ببرم وخودمو بزنم به اون راه.بهر حال از همتون ممنونم و ارادت خالصانه دارم به همگی شما.








علاقه مندی ها (Bookmarks)