RE: ترس از رانندگي!!!
سلام گلنوش جان
بالاخره که باید به ترست غلبه کنی
منم اوایل مثل شما بودم.زمانی که 18 سالم بود و تازه 10 روز بود گواهینامه گرفته بودم.
تمام اعضای خانواده هم مسافرت و اینور اونور بودن
من با پای لرزون سوییچ رو برداشتم و پشت ماشین نشستم
اونروز خیلی ترسیدم اما بد از اون روز دیگه هر روز رانندگی (اونم تنها) شه بود جز سرگرمی و تفریحاتم
بهتره یه ماشین قدیمی بگیری که نگران درب و داغون شدنش نباشی تا کم کم دستت عادت کنه
بهترم هست از همون جاهای خلوت مستقیم شروع کنی
از فرصتی که داری استفاده کن.منم خیلی به رانندگی علاقه داشتم و دارم اما متاسفانه هنوز قسمت نشده ماشین بخریم
موفق باشی
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)