خیلی خوشحال شدم ازین خبرت خانمی
ببین چقدر خوب شد که صبرکردی؛الان نتیجه شیرین صبرتو دیدی (منم ازجهت صبرکردن وضعیتم شبیه شماست،منم منتظرم (هر چند دارم به خودم تلقین میکنم که منتظرش نیستم و اونقدرها هم برام ارزش نداره) -واسه منم دعا کن-من منتظرم مشکلاتش حل شه وبیاد خواستگاری؛خدایا کمکم کن)
شما این وسط باید سیاست داشته وباشی و بتونی مشکل پیش اومده رو مدیریت کنی
ازیه طرف با پدرت صحبت کن وراضیش کن واز طرف دیگه به اون اقا نشون بده داری تلاشتو میکنی ولی خودتو کوچیک نکن








)

علاقه مندی ها (Bookmarks)