می دونی چرا؟؟؟نوشته اصلی توسط roya56
چون اون شما رو خوب شناخته؟!
می دونه یا زنگ می زنی و نازشو می خری و یا روزها رو می شماری و منتظرشی؟!؟
جای شما دوتا عوض شده بجای اینکه شما و خانواده ات برای او ناز کنید و شرط بگذارید
فداکاریهای شما باعث شده اون برای شما ناز کنه و شرط بگذاره؟!
لطفا کمی به خودتون بیاید و واقعاً زنانه برخورد کنید و گرنه یک عمر باید در زندگی باشید که برخلاف
خلقت و نیازهای زن و مرد در اون رفتار میشه. (مطمئن باشید در چنین زندگی هیچ زنی و مردی دوام نمی یاره. )
موفق باشید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)