سلام. نمیدونم چه به سرم اومده که اینقدر عوض شدم .
من تا سال پیش چه فکرها و ایده ها و شوق و ذوق درس خوندن و کار کردن ، ساختن آینده رو داشتم ولی یکسال بعد یعنی الان نشسته ام و دارم نگاه می کنم که واقعا این من بودم که این همه کار رو پارسال انجام دادم؟
توی صحبتم با روانشناس ( همون یک ساعت ) گفتم که من فلان سال لیسانسمو گرفتم بعدش اومدم این کارمو کردم بعدش اون کارو کردم و حالا هم با حالی گرفته پیش شمام ، گفتش که تو خسته ایی و استراحت نکردی . یعنی گفت یک ماهی رو هم که هیچ کاری نکردی برات کمه باید بیشتر استراحت کنی.
احساس می کنم که چن روز رو خوب تونستم دووم بیارم ولی حالا دوباره برگشتم به همون حالت قبل...
چن روزی هست که تموم قرصهایی رو که دارم از هر کدوم یکی ( 6 - 7 تا ) می خورم به امید اینکه یک کمی حالم بهم بخوره قدر خودمو بیشتر بدونم ، شاید هم دارم خودمو لوس می کنم .................................................
نمی دونم نمی دونم نمی دونم

در بهار زندگی احساس پیری میکنم...