من کی باشم که بخوام مجوز صادر کنم دوست خوبم منو ببخشید انگار باز هم نتونستم منظور خودمو برسونم من اصلا و ابدا قصد سرزنش نداشتم همین جا ازتون عذر خواهی میکنم منو ببخشید تنها یک دردو دل بود .امیدوارم تاپیک ها مشکلتون را حل کند .یک دعای کوچیک هم برای من داشته باشید ممنون میشم .
باز هم عذر میخوام![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)