سلام دوست عزیز
چه قدر ادبی نوشتین
از بس تو فکرشین همش خوابشو میبینین
میشه یه کم بیشتر توضیح بدین البته یه کم ساده تر حرف بزنین لطفا
تشکرشده 1,334 در 350 پست
سلام دوست عزیز
چه قدر ادبی نوشتین
از بس تو فکرشین همش خوابشو میبینین
میشه یه کم بیشتر توضیح بدین البته یه کم ساده تر حرف بزنین لطفا
شوکا (چهارشنبه 03 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)