به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اسفند 90 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حقيقت رو به همسرم گفتم.كار درستي كردم؟

    جقدر جالبه که هر دوی شما مثل هم هستید ولی ما هم جوان بودیم و این رابطه ها رو نداشتیم که الان اسمش رو بزاریم غریزه و جوانی .
    ولی از اینها گذشته آینده ای که شما صحبتش را می کنید ،گذشته هایشان هم مثل هم بودند .اگر هم مشکلی پیش بیاد از جانب هردو پیش میاد .
    فقط امیدوارم که این رابطه ها برایتان عادی عادی نباشد که بعدها هم ادامه داشته باشد برای اینکه احتمال اینکه زندگی بعد از یه مدت طولانی یا کوتاه برایتان یکنواخت شود را دارد.
    کمی بیشتر تامل کن زیرا شما و همسر آینده تان خیلی راحت در مورد این قضیه با هم صحبت کردید و دیگر هیچ حیایی بین شما باقی نمی ماند .
    البته صداقت شما قابل تحسین است ولی شما بیشتر باید نگران این باشید: که در آینده این حجب و حیا بیشتر از این از بین نرود و مشکلات حادتری به وجد بیاید .

  2. 6 کاربر از پست مفید emperator تشکرکرده اند .

    emperator (پنجشنبه 04 اسفند 90)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اسفند 90 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حقيقت رو به همسرم گفتم.كار درستي كردم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط emperator
    جقدر جالبه که هر دوی شما مثل هم هستید ولی ما هم جوان بودیم و این رابطه ها رو نداشتیم که الان اسمش رو بزاریم غریزه و جوانی .
    ولی از اینها گذشته آینده ای که شما صحبتش را می کنید ،گذشته هایشان هم مثل هم بودند .اگر هم مشکلی پیش بیاد از جانب هردو پیش میاد .
    فقط امیدوارم که این رابطه ها برایتان عادی عادی نباشد که بعدها هم ادامه داشته باشد برای اینکه احتمال اینکه زندگی بعد از یه مدت طولانی یا کوتاه برایتان یکنواخت شود را دارد.
    کمی بیشتر تامل کن زیرا شما و همسر آینده تان خیلی راحت در مورد این قضیه با هم صحبت کردید و دیگر هیچ حیایی بین شما باقی نمی ماند .
    البته صداقت شما قابل تحسین است ولی شما بیشتر باید نگران این باشید: که در آینده این حجب و حیا بیشتر از این از بین نرود و مشکلات حادتری به وجود بیاید .(ادامه رابطه ها)

  4. کاربر روبرو از پست مفید emperator تشکرکرده است .

    emperator (پنجشنبه 04 اسفند 90)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 91 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1390-12-02
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    874
    سطح
    15
    Points: 874, Level: 15
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حقيقت رو به همسرم گفتم.كار درستي كردم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط emperator
    جقدر جالبه که هر دوی شما مثل هم هستید ولی ما هم جوان بودیم و این رابطه ها رو نداشتیم که الان اسمش رو بزاریم غریزه و جوانی .
    ولی از اینها گذشته آینده ای که شما صحبتش را می کنید ،گذشته هایشان هم مثل هم بودند .اگر هم مشکلی پیش بیاد از جانب هردو پیش میاد .
    فقط امیدوارم که این رابطه ها برایتان عادی عادی نباشد که بعدها هم ادامه داشته باشد برای اینکه احتمال اینکه زندگی بعد از یه مدت طولانی یا کوتاه برایتان یکنواخت شود را دارد.
    کمی بیشتر تامل کن زیرا شما و همسر آینده تان خیلی راحت در مورد این قضیه با هم صحبت کردید و دیگر هیچ حیایی بین شما باقی نمی ماند .
    البته صداقت شما قابل تحسین است ولی شما بیشتر باید نگران این باشید: که در آینده این حجب و حیا بیشتر از این از بین نرود و مشکلات حادتری به وجد بیاید .
    اتفاقا اصلا راحت ازش صحبت نكرديم و اصلا نداشتم پرده حيا پاره بشه
    خوشبختانه به اين خيلي حواسم بود
    از اون مهمتر اينكه ادم وقتي مجرده يا نه صرفا ازدواج وقتي با كسي هست بايد وفادار باشه نه صرف دوتا قرار داد كاغذي
    كه خوشبختانه من هميشه دز كل زنديگم وفادار بودم

    و وقتي پاي زندگي مشترك و پايدار مي اد وسط ديگه بيشتر
    حواسم به اين ها هست

  6. 3 کاربر از پست مفید soha تشکرکرده اند .

    soha (چهارشنبه 03 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمي دونم آيا كار درستي كردم كه بهش جواب دادم يا نه؟
    توسط blue rose در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 آبان 91, 23:39
  2. بگو چي گوش ميدي تا بگم کي هستي !
    توسط lord.hamed در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آبان 90, 00:21
  3. آهنگ درخواستي
    توسط shabe barooni در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 تیر 90, 02:06
  4. ‎‎♪♪♪‎‎آهـنگهاي درخواستي ‎‎♪♪♪‎‎
    توسط آرمان 26 در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 06 تیر 88, 11:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.