سلام محمدرضا
خوش اومدید به همدردی
داستانتون رو خوندم،دراین سن این حالات ازشما وهم سن وسال هاتون هیچ بعید نیست.اما چیزی که مهمه اینه که الان
شما چه راهنمایی ازما می خواهید؟آیا می خواهید یک رابطه دوستی اینجادکنید؟که طبق گفته خودتون نه اهلش
هستید ونه بهتون پیشنهادمیشه.ویا قصد ازدواج دارید؟که بازهم هیچ یک از شرایط ازدواج رو ندارید.پس بهترین راه به
نظرمن این هست که به مرور ایشون رو از ذهنتون پاک کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)