سلامی گرم
فقط می تونم بگم
"قوی کسی است که ، نه منتظر میماند خوشبختش کنند
و نه اجازه میدهد بدبختش کنند "
شاید جدایی اخرین و بهترین راه برای خوشبختی خود و حتی دیگران باشد...
تشکرشده 129 در 37 پست
سلامی گرم
فقط می تونم بگم
"قوی کسی است که ، نه منتظر میماند خوشبختش کنند
و نه اجازه میدهد بدبختش کنند "
شاید جدایی اخرین و بهترین راه برای خوشبختی خود و حتی دیگران باشد...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)