
نوشته اصلی توسط
عشق خاموش
[size=medium]سلام به همه کاربران خوب همدردی.
از زمانی که من این تاپیک رو ایجاد کردم چند ماهی میگذره ولی احساس میکنم تمام تلاشم تو این مدت بیهوده بوده نتونستم احساساتم رو مدیریت کنم،افکارم پریشان و نا منظمه ، تمرکز ندارم،اشتها ندارم،علاقه به ادامه زندگی ندارم فوق العاده ضعیف شدم فقط وقتی اونو میبینم احساس خوبی دارم،دیگه بریدم حالم از دنیا و ما فیهاش به هم میخوره یک سال و نیمه دل به کسی بستم که حتی نرفتم بهش این موضوع رو بگم(نمیدونم شاید عقلم اجازه نداده یا ترسیدم یا بی عرضم یا....)فقط دوست دارم الان آخر دنیا باشه.
جایی نبود دردودل کنم، ببخشید.[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)