به به!
سلام به همگی.
بازم به معرفت آقای ابراهیمی عزیز.
آقای ابراهیمی یه چیز دیگه از خدا میخواستید :)
من اومدم یه سری بزنم ببینم دنیای همدردی دست کیه و برم:)
میبینم که آقا حامد تشریف آورده وطن.
خیلی خوش اومدی آقا حامد.
بعضیا هم که میخوان به گروه های خاص بپیوندن:)
بسلامتی، جناب خارپشت.
سارابانو هم که فعالیتشون یه کمی مشهود شده.
خوش اومدی سارای عزیز
جا در تالار خالی بود واقعاً. با همین صداقتِ دوس داشتنی محمد ابراهیمی عزیز:)
من دارم برای دور دوم آموزش بچه داری تشریف میبرم منزل برادر:)
فکر میکنم یه مهدکودک بزنم، کلی سود میکنم:)
میگم من چند روز نبودم شیطونی کنم، الان بیشتر میتونم پست بزنم؟
یا همون دوتاست؟







پاسخ با نقل قول












علاقه مندی ها (Bookmarks)