به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    ستوده تنها و saaaye جان از همدلی وراهنماییتون ممنونم. کلمه به کلمه حرفاتون رو قبول دارم.
    نقل قول نوشته اصلی توسط saaaye

    خواهر -برادری تو این زمونه و این شکلی هیچ معنا نداره . فقط یه راه ـ در رو ؛ واسه اینه که تو ازش توقعی نداشته باشی. توقع ادامه ی رابطه به صورت رسمی. به عبارتی اون داره تنهایی و کمبودهاش رو این جوری سر پوش می ذاره.

    میدونم هر وقت منطقی بهش فکر کردم به همین نتیجه رسیدم.....اما چه کنم که احساسم زورش میچربه وهمیشه یه توجیهی میاره!
    امروز جواب اس ام اسهاشو خیلی سرد دادم یا اصلا ندادم .اما انگار بو برده دوباره شروع کرده به دوستت دارم دوستت دارم گفتن.آخه من نمیدونم کی مجبورش کرده !!آخه یعنی چی....
    الان دوتا مسئله عذابم میده 1.خیلی خیلی ناراحتم وانگار با اینکه میدونم ولی نمیخام باور کنم که ابراز علاقه هاش کشکیه! 2.نمیتونم تمومش کنم


  2. کاربر روبرو از پست مفید parasoo67 تشکرکرده است .

    parasoo67 (دوشنبه 08 اسفند 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    اون میخواد موبایلش اس ام اس بیاد؟ خب باشه شماره من یا یکی از آقایون رو بدید بهش . یا شمارشو بدید اینقدر هر روز بهش اس ام اس بفرستم که خسته بشه !

  4. 2 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (جمعه 28 بهمن 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اردیبهشت 91 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,028
    سطح
    17
    Points: 1,028, Level: 17
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 46 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط parasoo67
    ستوده تنها و saaaye جان از همدلی وراهنماییتون ممنونم. کلمه به کلمه حرفاتون رو قبول دارم.

    میدونم هر وقت منطقی بهش فکر کردم به همین نتیجه رسیدم.....اما چه کنم که احساسم زورش میچربه وهمیشه یه توجیهی میاره!
    امروز جواب اس ام اسهاشو خیلی سرد دادم یا اصلا ندادم .اما انگار بو برده دوباره شروع کرده به دوستت دارم دوستت دارم گفتن.آخه من نمیدونم کی مجبورش کرده !!آخه یعنی چی....
    الان دوتا مسئله عذابم میده 1.خیلی خیلی ناراحتم وانگار با اینکه میدونم ولی نمیخام باور کنم که ابراز علاقه هاش کشکیه! 2.نمیتونم تمومش کنم

    منم نمی خواستم باور کنم اما وقتی 40 روزه رفته پی کارش فهمیدم یه سرگرمی بودم واسش

    عزیزم من کاملا میدونم چی میگی چون قصه ات کاملا شبیه به منه اما....

    من این راه رو رفتم یکسالم به بازی های اون گذشت بی هیچ فایده فقط تو ضربه میخوری باور کن

    خیلی از مردها براشون قربون صدقه رفتن مثل اب خوردنه هنوز نشناختیشون منم مثل تو می گفتم مگه میشه؟؟!! تازه طرفم التماس هم می کرد می گفت بدون تو میمیرم که فکر کنم حتما مرده خبری ازش نیست

    بهش بگو باید ارتباطتون کاملا رسمی و توی یه چارچوب مشخص باشه اگه واقعا دوستت داشته باشه قبول می کنه اما اگه قصدش سو استفاده باشه زیر بار نمی ره

    عاقل باش نه عاشق...

  6. 3 کاربر از پست مفید ستوده تنها تشکرکرده اند .

    ستوده تنها (دوشنبه 08 اسفند 90)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    ستوده تنها این آقا اصلا قصد ازدواج با این خانم رو نداره ! صرفا یک سرگرمی سادست که این خانم با تمام احساسش وارد بازی شده.
    وقتی قصد ازدواجی نیست چی رسمی بشه؟
    برن صیغه خواهر برادری بخونن؟

  8. 3 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (جمعه 28 بهمن 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آبان 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-5-28
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,952
    سطح
    26
    Points: 1,952, Level: 26
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 261 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    چرا پرستو جان تو هر کاری اراده کنی میتونی انجام بدی . محکم باش دختر . تا هر کس یه دوست دارم بگه باید اینجوری تن و بدنت براش بلرزه؟!!اون روزی رو تو ذهنت مجسم کن که این اقا پسر ترکت کرده و برمیگرده بهت میگه من فقط میخواستم باهات دوست باشم و بگم و بخندم حرف احساسی بزنم و خوش باشم (در حالی که تو بهش وابسته شدی ) الانم یکی دیگرو میخوام . ببین چه حس بدی بهت دست میده!
    اصلا شماها که تمام حرفتون محدود بوده به 4 تا حرف احساسی بدون شناخت چطور تشخیص دادی که مهربونه! از کجا معلوم با چند نفر دیگه مثل تو توی همون سایت رابطه نداشته! پرستو جان چت رو بذار کنار خودت رو به کارایی که دوست داری مشغول کن .تو با این کارات داری میگی من ضعیفم بی اراده ام هر کس از راه برسه بگه دوستت دارم عاشقش می شم
    به خوت اینو بگو:
    من نیستم چون دیگران
    بازیچه ی بازیگران
    لیک چون باید این دم گذرد,
    پس اگر می گریم
    گریه ام بی ثمر است.
    و اگر می خندم
    خنده ام بیهوده است.

  10. 4 کاربر از پست مفید d r e a m تشکرکرده اند .

    d r e a m (دوشنبه 08 اسفند 90)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    متاسفانه دخترها وقتی کمی محبت می بینند وابسته میشن.
    بعضی از مردها این رو میدونن و سو استفاده می کنند.
    فرقی نمی کنه دختر پولدار باشه یا فقیر ، زیبا باشه یا زشت ، کافیه پسر راهی برای محبت کردن پیدا کنه ، اون وقت هست که دختر وابسته میشه ، عاشق میشه و.....
    من مرد هستم و دارم این حرفا رو میزنم.تو رو به خدا بانوان گرامی احساس پاکتون رو دست هر نامردی ندید.

  12. 3 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (پنجشنبه 27 بهمن 90)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اردیبهشت 91 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,028
    سطح
    17
    Points: 1,028, Level: 17
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 46 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1majid
    ستوده تنها این آقا اصلا قصد ازدواج با این خانم رو نداره ! صرفا یک سرگرمی سادست که این خانم با تمام احساسش وارد بازی شده.
    وقتی قصد ازدواجی نیست چی رسمی بشه؟
    برن صیغه خواهر برادری بخونن؟
    من حرفهام رو زدم فقط یک کلمه این کار رو نکن کاش منم قبل شروع رابطه ام یکی پیدا میشد بهم بگه نکن به خدا وضعم اینقدر داغون نبود

    پرستو جان تو لیاقتت بیشتر از اینه که بازیچه بشی هنوز نمی شناسی مردها رو مثل خودم ساده ای به خدا

  14. 3 کاربر از پست مفید ستوده تنها تشکرکرده اند .

    ستوده تنها (دوشنبه 08 اسفند 90)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    بازم ممنون از دوستان که نظرشون رو گفتند.
    از نظر اینکه سرم گرم بشه ومشغول باشم راستش من برای کارای دانشگاهم وقت کم هم میارم ترم 7 گرافیک هستم دانشگاه سراسری با استادای سخت گیر رشته م خیلی پرکاره. که الان این مسئله داره تا حدودی لطمه میزنه بهش.
    1majid دوست عزیزمن کمبود محبت ندارم. احساساتی هستم اما بی جنبه و پسر ندیده نیستم توی دانشگاه و جامعه بودم... توی این مورد خاص خب به مشکل خوردم . آخه چون از اولش نوع برخوردش و حرفاش به دلم نشست الان سخته برام...من حتی وقتی عکسش م دیدیم از قیافه ش اصلا خوشم نیومد اما نمیدونم چرا از چشمم نمیفته!!

    یه کاری هم که خوب بلده اینه که حس دلسوزی منو برانگیزه مثلا من نمیخواستم فیسبوکم رو ببینه و ادش کنم که اونجام جلو چشمم باشه نمیدونید چه کرد.........تا ادش کردم.

    البته از همین دیشب تا حالا با حرفای شما خیلی بهتر شدم ولی هنوزم.....

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 21:31]
    تاریخ عضویت
    1390-11-20
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,737
    سطح
    24
    Points: 1,737, Level: 24
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    اگه نمی تونی تمومش کنی پس منتظر روزی باش که خودت رو اونقدر سرزنش می کنی که ناراحتیش از تموم کردن این رابطه بیشتره.
    اینکه گفتم به خودت رحم کن دقیقن منظور این بود که به یه همچون روزی نرسی. این ماجرا برای تو یک تجربه است عزیزم.
    قبول دارم ترک ناگهانی خیلی آزار دهنده است . اما من نمی دونم از نظر تخصصی روش ترک کردن چه جور صحیحه . این که یک دفعه کات کنی و تمام یا اینکه رابطه ات رو یواش یواش به سمت حذف کردن ببری؟!
    من خودم شخصن ارتباطم رو از هر روز به هفته ای یکبار رسوندم در ساعت مشخص. بعد به دو هفته یک بار و در طول این هفته ها هم مدام به این فکر می کردم که چه قدر ذهنم و وقتم آزاد شده . ضمن اینکه احساسم بهش سرد شده بود و نهایتن هم تمومش کردم و هر چی نشونه داشتم ازش ، از آی دی حتی عکس حتی سیم کارت همه رو نیست و نابود کردم .
    نمی تونی بگی : نمی تونم . چون آدمهای زیادی تونستن. اوکی؟

  17. 3 کاربر از پست مفید saaaye تشکرکرده اند .

    saaaye (دوشنبه 08 اسفند 90)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    ولی هنوزم همون طورید !
    فقط بدونید باید تموم بشه ، راه دومی نیست.

  19. 2 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (پنجشنبه 27 بهمن 90)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  2. یک خواستگار برای من اومده، لطفا راهنماییم کنید
    توسط آوای دل در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 94, 12:45
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 16:14
  4. ای آیینه! من مال خدا هستم
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 00:13
  5. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.