به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 21:31]
    تاریخ عضویت
    1390-11-20
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,737
    سطح
    24
    Points: 1,737, Level: 24
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    پرستو جان
    اگه فرض کنیم آشنایی اینترنتی و مجازی هم یک راه آشنایی هست در صحیح ترین حالتش اینه که خیلی زود اون رابطه تکلیفش مشخص شه و از مجازی بودن در بیاد و به واقعیت تبدیل بشه و شکل رسمی به خودش بگیره. خیلی چیزها رو که با یک نگاه در واقعیت میشه فهمید با 1000 ساعت چت و اس ام اس نمیشه فهمید عزیزم .
    من تجربه ی مشابه تو رو داشتم. تهش جز تباه شدن وقتم و احساسم چیزی برام نموند .
    خواهر -برادری تو این زمونه و این شکلی هیچ معنا نداره . فقط یه راه ـ در رو ؛ واسه اینه که تو ازش توقعی نداشته باشی. توقع ادامه ی رابطه به صورت رسمی. به عبارتی اون داره تنهایی و کمبودهاش رو این جوری سر پوش می ذاره.
    پرستوی عزیزم. به احساست غلبه کن و خودت رو دوست داشته باش و به خودت رحم کن. و ببین تو این مدت چه سودی برای تو داشته؟ جز اضطراب که تهش چی می خواد بشه. تهش هیچی نمیشه گلم. به عبارت دیگه این جور که پیش رفته هیچ جور نمیشه جز همونی که گفتم. سر خوردگی و اتلاف وقت . الان به درس و علاقه مندیهای دیگه ات برس و این پسر رو رها کن. تا راه واسه فرصتهای خوب برات باز بشه.
    وقتی آدم درگیر این تیپ رابطه های مجهول میشه ناخودآگاه حواسش از دور و برش پرت میشه.
    نگران اون هم نباش. اون اگه دوستت داشت وقتت و احساست رو اینجور تلف نمی کرد.
    شک نکن که باید تمومش کنی. سخته اما میشه. یعنی باید از پسش بر بیای خانوم : )

  2. 4 کاربر از پست مفید saaaye تشکرکرده اند .

    saaaye (دوشنبه 08 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  2. یک خواستگار برای من اومده، لطفا راهنماییم کنید
    توسط آوای دل در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 94, 12:45
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 16:14
  4. ای آیینه! من مال خدا هستم
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 00:13
  5. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.