4واحد؟ داداش من انصافتون کجا رفته؟! از تمام 54 واحدی که تا حالا گذروندم سخت تره! لااقل خوبه مسئول آموزش(خدا) و همکلاسیها(شماها)هوامو دارید وگرنه مشروطی تو شاخم بود...:rolleyes::P
فک کنم شاگرد ممتاز شم اونوقت به نظرتون مسئول آموزش چی بهم جایزه میده؟ :D محمد!![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)