سلام نازنين جان
خيلي نگران اين مسأله نباش، به مرور درست ميشه.
شوهر من به من گفته بود كه بايد با خانوادهات قطع رابطه كني. فقط حق داري خودت بري و انها حق ندارند بيان.
از غصه داشتم دق ميكردم.
اما چند روز پيش كل خانوادهام از مادر، برادر، خواهرهام همگي سرزده اومدن خونمون. خدا را شكر رفتاري نكرد كه من شرمنده و خجالت بكشم.
يه مقدار سرد برخورد كرد ولي تهديداتي را هم كه گفته بود عملي نكرد.
حالا تا عيد هم هنوز يك ماه مونده. تا اون موقع روش كار كن ولي نامحسوس، يه جوري توي كار انجام شده قرارش بده. البته تصادفي جلوه كنه بهتره
مثلاً
بابات يا برادرت اگه ميشه بهش زنگ بزنه و يه جوري و براي يه كاري به شهرستان بكشوندش،
يا با شيرين زبوني و سياست خودش يواش يواش ترغيبش كن.
روي اينها كار كن اگه جواب داد كه چه بهتر
اما اگه جواب نداد
خيلي ناراحت نشو و خودت را توي اين مسأله حساس نشون نده. آروم و ريلكس برخورد كن.
محبت و تأئيد از طرف خانوادهات مهمترين انگيزه و كشش براي رفتن شوهرت پيش اونها خواهد بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)