بهار شادی عزیز سلام
ممنون که میخوای توی این راه سخت بهم کمک بکنی
مطمئن هستم با توجه به تجربه ای که داری میتونی راهنمایی های خوبی بهم بکنی و از طرفی خواسته دل شریکم رو هم بهم بگی
پس من فعلا فقط روی نظر مادرم کار کنم؟
البته نمیدونم که آیا مادرم بعد میتونه نظر پدرم رو تغییر بده برا همراهی یا نه
چون همونجور که گفتم پدر و مادرم هم آنچنان رابطه صمیمی ندارن با هم
سری پیش هم که جریان خواستگاری بود مامان میگفت من سهم خودم رو انجام میدم و اگه میخوای بابات بیاد خودت بهش بگو.........
راستی من همونجور که قبل هم گفتم من مهارت کلامی بالایی ندارم
چجوری باید اینرو کسب کنم که مثلا بتونم روی احساسات مادرم و یا حتی پدرم اثر بذارم؟
مثلا وقتی من میگم دلم میخواد یه عروس خوب به خونه بیارم و اون جواب میده که انتخابت خوب نیست
من چه حرفها بگم؟
یعنی الان بعد از حرفهای شما من میبینم که یه مشکل بزرگی که هست اینه که من بلد نیستم خوب حرف بزنم
چیکار کنم؟
اما اینبار تصمیم جدی هست که هر راه ممکنی رو انجام بدم که به نتیجه برسم
فقط امیدوارم زمان زیادی نکشه که مشکلات دیگه ایجاد بشه
حامد عزیز راستش من این راه رو گذاشتم برا آخرین راه
چون همونجور که گفتم من خیلی دوست دارم زندگیم رو بدون دعوا شروع کنم و دلم نمیخواد فرضا روزی که میرم واسه عقد از خانوادم کسی نباشه
هنوز هم امید دارم که بلکه بیان جلو و همچی روال عادی رو طی کنه
امیدوارم که مجبور نباشم کارم رو با زور ببرم جلو
البته داییهای من هر 2 از این روش زور استفاده کردن و خودشون رفتن تنهایی و چند سال اول زندگیشون با اینور قهر بودن
بهرحال ممنون که نظرت رو گفتی











علاقه مندی ها (Bookmarks)