RE: مي خوام بچه دار شم. ولي ميترسم رابطه عالي و صميمي بين خودم و شوهرم كمرنگ بشه.
سلام لیلا جان
راستش منم تا حالا مادر نبودم
ولی چیزی رو که مطمئنم بهت می گم چون تو مادر خودم و همسرم به وضوح دیدیم
لیلا جان همه مادرها خودشون با اراده ی خودشون نمی خوان که از خودگذشته باشند بلکه یه حسی با تولد فرزند در وجود مادر به وجود می اد که اونو نسبت به اون حس ترغیب میکنه
این اصطلاح معروف رو فکر کنم تو هم شنیده باشی
مادر نشدی که بفهمی.......
لیلا جان بچه واقعا مثل تیکه ای از وجود مادر میمونه
تو خودتو دوست داری پس حتما بچه ات رو که تیکه از وجود خودته دوست خواهی داشت
در واقع وقتی برای بچه ات از خود گذشتگی می کنی در واقع داری برای وجود خودت از خود گذشتگی می کنی چون بچه برای مادر هیچ فرقی با خودش نداره
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)