عزیزم شاید باورت نشه من کل حقوقم رو دادم فقط برای این لباس خریدم..اون هم به تیپش اهمیت نمیده چون مامانش اینا یکم خسیس تشریف دارن و تو مخش کرده بودن که پولت رو دور نریز..الان یکم دوسش دارم و رابطه ام بهتر شدش..ببین برای مرد مادری نکن زن داری کن..یک کاری کن خودش بیاد طرفت..مردها مثل بچه میمونن دوبار ازش تعریف کن..من الکی میگفتم تو همونی که من میخواستم در صورتی که اصلا اینجوری نبود اون یواش یواش اومد سمت من..باهاش بحث نکن و جیغ جیغ نکن اروم باش فقط تبیه اش کن..و بهش هم بگو..بگو تا فلان رفتارت درست نشه من هم نمیتونم...من گاهی اوقات میگفتم عجب غلطی کردم زنش شدم...ولی باز وقتی میبینم همکارام با شوهراشون چه مشکلاتی دارن همسرم میذارم روی سرم ...عزیزم این رو بدون هیچ کس کامل نیست حتی خود من..عزیزم دوست داشتی همسرت شلوغ میکرد و شادت میکرد ولی دست بزن داشت..یا زن باز بود..یا بیکار تو خونه نشسته بود..الان میگی نه!!!! پس به خوبی هاش فکر کن و بهش بگو که چه خوبی هایی داره..رفتار هایی هم که ازارت میده رو مستقیم بگو مرد ها تو مخ ما نیستن که خودت هم بزنی به در و دیوار اونا نمیفهمن که مشکل چی هست..بگو..من به همسرم میگفتم من دوست دارم محکم باشی..شل و وارفته بدم میاد...الان که یک کار رو از 100 تا کار انجام میده همش تشویقش میکنم و اون جو گیر میشه .......








علاقه مندی ها (Bookmarks)