چرا ادما راحت میتونن درمورد زندگی و مشکلات دیگران این همه راحت قضاوت کنن.
اما در مورد کمال گرایی که گفتین ،من چند مطلب در این مورد خوندم که اخرش به این سایت و جمع همدردی ختم شد.
نمیدونم گاهی منم چنین فکر میکنم در مورد خودم .
همون طور که در پستای قبلم گفتم دنبال ترحم دیگران نیستم اما این و باید یاداور بشم که آقای احمدی جنبه و ظرفیت انسان ها متفاوت هست.بیایین من برا شما ادمی رو نشون بدم که خیلی راحت و بدون مشکل ادم میکشه ولی اصلا براش مشکل و ... بحساب نمیاد. و در مقابل ادمی رو نشونتون بدم که یه مورچه رو ندونسته له میکنه تا روز ها براش عذاداری میکنه.
درک من از شما اینه که ادم خیلی خونسرد و بیتفاوتی هستین.و شما هم خیلی خوب برا خودتون نقابی دارین که ازش اگاه نیستین.
برا دختری که درجواب پناه بردن به کسی که بعنوان شریک زندگیش انتخاب میکنه کنک خوردن تو خیابونا و چاقو کشیدن و تهدید به مرگ شدن نصیبش میشه خیلی سنگینه .
بهر حال همئن طور که گفتم درک و ظرفیت و نگاه ادما متفاوت هست. بازم بابت نظراتون ممنونم جناب احمدی.
پیدا جان خیلی ها این حرفو بهم میزنن ...
ولی در مورد سن نامزدم ، ایشون 24 سال داره.
تفاوت سنیمون کمه ولی بجا هست بنظرم .











علاقه مندی ها (Bookmarks)