[b]این خیلی عالیه! و اگر وابستگی و دلبستگی واقعا نداری، به نظرم منتظرش موندن و انتظارش رو کشیدن(و یا احیانا رد کردنِ خواستگارای دیگهت به خاطرِ اون) حماقتِ محضه!نه؛دوران وابستگیم تموم شده،دلبستگی هم زیاد نیست چون منطقم اجازه نمیده به ادمی که فقط یه بار دیدمش دلبسته باشم(واسم مسخرست)
اما راجع به اینکه میگی تو فکرش چی میگذره!
دو حالت داره!
1.یا هنوزم تو رو میخواد پس زودتر اقدام میکنه که مبادا از دستش بری.(طبق حرفی که گفتی با بعضی معیارهاش تطابقِ کامل داشتی)
2.یا پشیمون شده! که دیگه برنمیگرده!(این جواب سوال دومِ عنوان تاپیکت)
نتیجه:
حالت1: اگر بخواد برگرده، انتظار کشیدن یا نکشیدنِ تو اومدنش رو نه تسریع میکنه و نه به تعویق میندازه!پس منتظرش نمون!
حالت2: اگر پشیمون شده باشه دو تا حالت پیش میاد:
---الف: دیگه هرگز برنمیگرده پس انتظار کشیدنت کاملا نابجاس و فقط به خودت ضربه میزنی
---ب: ممکنه بازم بخواد برگرده که این نشون میده ثبات شخصیتیش پایینه و باری به هر جهت! و ممکنه حتی بعد از ازدواج هم از این بلاها سرت بیاره!پس بازم ارزش نداره انتظارشو بکشی چونکه همچین آدمی نمیتونه خوشبختت کنه.
بنابراین! در هر سه حالت! طبق اون جاهایی که صورتی کردم! انتظار کشیدنت درست نیست!(اینم جواب عنوانِ تاپیکت)
***
در مورد اینکه فک میکنی برا هم ساخته شده بودین...اگر واقعا اینطور بوده باشه خدا شما رو به هم میرسونه! اما! مراقب باش که این باعث نشه انتظارشو بکشی! چونکه ممکنه این احساسِ تو اشتباه باشه!
در مورد اینکه میخوای بدونی چرا ممکنه پشیمون شده باشه! اگر مقصودت اینه که اگر مشکلی داشتی حل کنی تا در مورد دیگران این اتفاق برات نیفته، بهتره بدون اینکه بخوای به اون آقا فکر کنی خودت رفتار خودتو آنالیز کنی و سعی در بهبود شخصیتت داشته باشی با خوندن کتاب های روانشناسی و...








علاقه مندی ها (Bookmarks)