پریماه جان فکر نمی کنی توضیحاتی که دادی کمی زیادی بود.![]()
از دوستان می خوام که در بیان کردن مساله نهایت حفظ حریم ها را داشته باشند.
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
پریماه جان فکر نمی کنی توضیحاتی که دادی کمی زیادی بود.![]()
از دوستان می خوام که در بیان کردن مساله نهایت حفظ حریم ها را داشته باشند.
بی نهایت (دوشنبه 24 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)