نازنین عزیز مرسی مثل همیشه لطف میکنی و به سوالاتم جواب میدی
راستش پدر و مادر من خیلی وقتی بخاطر رفتارهای مادرشوهرش در 2جبه هستن
اما رفتن توی جبهه مادر خیلی راحتتر هست و من از اول با مامانم خیلی صمیمیتر بودم و هستم
در مورد نفر سوم هم همونجور که گفتم پدر بنده کسی رو قبول نداره,سن و سالش هم از همه بیشتر هست
بخصوص که ما کل فامیلمون 20نفر هست فقط!
من به عنوان نفر سوم میگفتم بلکه برم با یه مشاور حرف بزنم
که سال قبل رفتم و اما پدرم راضی نشد
واسه مخالفت همونجور که بالا گفتم پدر یه شرایط میذاره که عملا خلاصش ازدواج نکن هست!
مثلا سری پیش گفت من راضی به ازدواجتون شدم و قرار خواستگاری بذارید
اما من اونجا شرط میکنم باید مهریه نباشه,فقط صیغه بشید,پدر دختر تعد بده ماهی 1تومن بریزه به حساب برا خرخ زندگی و.....
متاسفانه مشکل اینه که پدر من اصلا خودش هم نمیدونه هدفش چی هست
چون مادش همیشه بهش تلقین میکنه که تو که ازدواج کردی بدبخت شدی
میخواد با جلوگیری از ازدواج من ,خوشبخت بشم!!











علاقه مندی ها (Bookmarks)