نسترن جون سلام
خوش امدی
چند تا سوال
اون اقا از انتخابشون مطمئن بودن به قول خودتون پس چرا رسمی اقدام نکردن و خواستگاری نیومدن؟
دوستتون داره پس چرا دنبال بدست اوردنتان نیست؟
همه چیز okوده پس چرا انتظار ؟
میدونی چیه ؟در واقع شما مطمئن بودید و همه چیز از طرف شما okبوده و شاید از طرف ایشون این طوری نبوده ،پس اینطوری خوبه که وقتی اون اقا مطمئن نیستند نیان خواستگاری و شما رو وابسته خودشون نکنن ،با نظرم موافقید؟پس انتظار برا داشتن یک زندگی خوب عالیه اما انتظار در سایه ابهام و ندانستن و سردرگمی خوب ....شما بگید.
عذر خواهی میکنم مثل اینکه این ساعتا همه فعالن من پست تای شما رو ندیدم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)