نسترن جان به همدردی خوش اومدیقسم خوردم هیچ ارتباطی نداشته باشم
قسم خوردم تو سایت همسریابی نرم
قسم خوردم موضوعو رها کنم
دو سوال ازت دارم:
1.فردیدت(منظورت) از اینکه قسم خوردی هیچ ارتباطی نداشته باشی یعنی چی؟
2. فردیدت(منظورت) از رها کردن موضوع چیه؟ آیا میخوای دیگه منتظر اون آقا نمونی؟
بعد از اینکه جواب این دو تا سوال رو دادی میتونیم بهتر کمکت کنیم.
کدوم سوالات؟معذرت میخوام ؛ولی لطفأ میشه درجهت سوالام راهنماییم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)