bahar.shadi عزیز سلام
خوشحالم که دیگه غمگین نیستی:)
من یکی از دلایلی که میخوام با وجود شرایط سخت ازدواج کنم همین هست که سکان زندگیم رو خودم دست بگیرم و از این حالت دربیام....
متاسفانه پدر بنده هم عین مادر نامزدت هست,یا بهتر بگم خانواده پدریم
و بخاطر همون بدبینی که به همه دارن همه مجرد موندن و پیر شدن.......
در مورد احساس تملک هم راست گفتی
چون من تک فرزند پدر و مادرم و حتی فامیل هستم و اونها هنوز منو بشکل یه بچه کوچولو برا خودشون میبینن
البته من میدونم که نمیشه این نظرات رو تغییر داد و فرضا پدر من یهو اخلاقش عوض بشه
اما دلم میخواد بدون درگیری لااقل بخاطر من بیاد جلو
متاسفانه مشکلی که هست من اصلا رگ پدرم دستم نیست
چون تا حالا تجربه ای در این زمینه نداشتم
بلد نیستم چجوری باهاشون حرف بزنم
blue sky عزیز ممنون از جوابت
متاسفانه پدر بنده 1دقیقه بعد از شروع حرف عصبانی میشه و من یادم نمیاد تا حالا بشه بهاش بحث و حرف منطقی زد
اما با این وجود همونجور که گفتم توی آخرین حرفش گفت که من باید تا حد اعلا تکمیل بشم و بعدش ازدواج کنم
راستی توی خونه ما هرکس به تصمیم خودش هست
از اول پدرم طبق خاصیت خانوادگیشون حرف هیچ کس رو قبول نداشته
مادرم چون انسان موفقی بوده و الان هم پستهای بزرگی در سطح کشور داره حرف زور پدر قبول نکرده هیچوقت
منم که چون این 2نفر همیشه سر کار بودن پیش مرحومه مادر مادرم بزرگ شدم
من با مادر در مورد خوبیها و اون چیزها که شما هم گفتی حرف زدم
اما قبول نمیکنه!!
اون 2بار هم که اومد خواستگاری گفت من راضی نیستم ولی بخاطر تو میام
تحقیق هم گفت که نمیکنم وقتی خودت تصمیم گرفتی و به حرف کسی گوش نمیدی......
حامد دانشجو عزیز سلام
خوبی داداش؟
من درآمد حدود 400 تومن در ماه دارم ثابت و یه 200-300 هم متغیر
بنام خودم خونه و ماشین هم دارم(اینارو دختر نمیدونه)
اما دختر با وجود اینکه امکانات من رو نمیدونه قبولم داره(عاشقه)
و البته خانوادش هم منو قبول دارن و منو به عنوان پسر فوت شدشون میبینن
آخرین بار پدرش هم گفت برا من کار و پولت مهم نیست و فکر اونارو نکن
من هیچوقت 2نفر رو که همدیگرو دوست دارن از هم جدا نمیکنم
خانوادت رو راضی کن و بیا
[color=#006400]
رایحه عشق ممنون از جوابت
حرفهات رو قبول دارم
اما واقعیت من الان زمان آنچنانی ندارم
هرچی طولانی تر میشه شرایط بدتر میشه,خواستگار پیدا میشه و شرایط رو بحرانی میکنه
چند ماه پیش کم مونده بود که یه خواستگار همچی رو تموم کنه
ما الان چند سال هست باهم هستیم و بنظر هر 2 دیگه وقتشه تکلیف معلوم بشه
اگه عرضه انجام این کار نداشته باشم دیگه اونهم صبر نکنه و بفکر چاره برا خودش باشه...............
[color=#006400]
رایحه عشق ممنون از جوابت
حرفهات رو قبول دارم
اما واقعیت من الان زمان آنچنانی ندارم
هرچی طولانی تر میشه شرایط بدتر میشه,خواستگار پیدا میشه و شرایط رو بحرانی میکنه
چند ماه پیش کم مونده بود که یه خواستگار همچی رو تموم کنه
ما الان چند سال هست باهم هستیم و بنظر هر 2 دیگه وقتشه تکلیف معلوم بشه
اگه عرضه انجام این کار نداشته باشم دیگه اونهم صبر نکنه و بفکر چاره برا خودش باشه...............











علاقه مندی ها (Bookmarks)