سلام غزل
بهتره نامزدت را در جريان اين موضوع قرار بدي تا اونجايي كه يادمه ايشون با خانومش اومده بود خاستگاري شما و ايشون وقتي جواب رد شنيدند شروع به مزاحمت كردند و نامزدتان را هم از اين موضوع مطلع كردند حالا با اين اوصاف نامزد شما يك چيزايي مي دونه . بهتره خودت براش توضيح بدي و بگي كه الان دوباره داره مزاحمت ايجاد مي كنه و شب و نصفه شب زنگ مي زنه و بگيد كه تا حالا جوابش را نداديد و ازش بخواهيد كه اگر توي اين چند روز زنگ زد او جواب بدهد و خودش اين قضيه را تمام كند شما كه رابطه خاصي نداشتيد پس بهتره همه چيزو بهش بگيد چرا كه اگه نگيد بعدها ممكنه دوباره اون مرد براي شما مشكل ايجاد كنه و زندگي شما رو از هم بپاشونه
پس در جريان تمام امور بزارش . بزار از زبون خودت حقايق و بشنوه بزار با ديد باز تصميم بگيره كه بعدها پشيمون نشه