آهان پس کامل مشکل اولتون حل نشده....
ایرادی نداره همین که یه قسمتاییشو دوستان با نظراتشون تونستن حل کنند جای خوشحالی و نشان پیشرفت است نه در جازدن،
حالا که از اون قضیه به سلامت گذشتید باید دقت داشته باشید که دوباره در همچین محلکه ای گرفتار نشوید،به قوله معروف مومن از یه سوراخ دوبار نیش نمیخوره....!!!!
حواستون رو جمع کنید حتی شده برای مدت طولانی مرخصی بگیرید و به ایران بیایید(اگر هنوز قصد دارید همسرتون رو از ایران انتخاب کنید) مطمئن باشید ضرر و هزینه اشتباه دوباره خیلی بیشتر از یک یا چند ماه حقوقه،این رو به عنوان یک برادر کوچکتر به شما میگم.
--------------------------------------------------------------------
و خدایی که در همین نزدیکی است...








علاقه مندی ها (Bookmarks)