به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 117
  1. #61
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    کلا بگرد ببین چرا این فامیلتون میخواد بهتون ضربه بزنه. همچین ضربه ای که ایشون میخواد بزنه ثمره یک اتفاق گذشته است که ایشون دارن تلافی می کنن ( اینطوری گفتم تا عمق ماجرا رو متوجه بشید و قصد تویهن نداشتم )

    توجه: این نظر کارشناسی نبوده و صرفا نظر شخصی است




  2. #62
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    آقا مجید

    دیگه ادامه نده جلوی دوستمون! بد اون بنده خدا رو نگو! ما فقط موظفیم بگیم دوستی با جنس

    مخالف اشتباهه!

    عزیزم

    هات سیت چیه؟ تو این سایت دیدی؟

  3. کاربر روبرو از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده است .

    bahar.shadi (شنبه 22 بهمن 90)

  4. #63
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    نه منظورم اون فامیلمون نبود! من سر شبه خواستگارم حساسم! میگم از اون بد نگید و طوری با من حرف نزنید که انگار اون بد بوده! حتی اگرم بد باشه نمیخوام الان قبول کنم که بده! این احساساتمو جریحه دار میکنه و من هنوز دلیلی بر بد بودنش نیافتم! فعلا که واکنش هاش مثبت بوده طبق چیزی که فرشته مهربون عزیز گفته بود تو پست های قبلی!اگرم بد بوده باشه بعدا میفهمم و اون موقه بهتر میتونم بپذیرم پس بذارید فعلا آروم باشم...
    هات سیت=صندلی داغ

    ناگفته نمونه من خودم همزمان تو چندین تالار دیگه فعالیت میکنم و به اونها هم حسابی وابستهم به یکیشون که دیگه معتاد کامل شدم اگه با خودش و آدماش در ارتباط نباشم به مرز جنون میرسم:D
    همین شبه-خواستگارو هم از یکی از همین سایت ها باهاش آشنا شدم.

  5. #64
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    من که از خواستگارتون بد نگفتم. اون فامیل واعظ رو مورد عنایت قرار دادم. به هر حال نمیگم اینطوری هستند.کلا میخوام بگم که زیاد به حرفش گوش ندید.
    بنده صرفا یک کاربر ساده که هفته هاست دارم با همدردی ساعات خوبی رو میگذرونم.

  6. #65
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    عزیزم

    ما هم نگفتیم اون بنده خدا آدم بدیه! فقط گفتیم دوستی با جنس مخالف اشتباهه! همین.

    هات سیت اینجاست :)

    کلیک کن!



  7. #66
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    عشق پرواز عزیز

    اینکه ایشون پذیرفته که رابطه قطع بشه بسیار خوبه . و بهتره شما هم پای بند باشید .

    ایشون میتونه مشخصات شما را بدهد به مادرشون و ... بخواهد که مادرش شما را مورد شناخت قرار بدهد و معیارهای خودش را به مادرش بگوید و حتی عنوان کند که این دختر حاضر نیست و اجازه نمی دهد که با هم در ارتباط باشیم تا همدیگر را بشناسیم و دلایل شما را مطرح کند و لذا به مادرش بگوید می خواهم شما به مدت یک سال این دختر و خانواده اش را برایم بشناسی و ببینی آیا معیارهای مرا دارد یا خیر و شما خودت هم او را ه عنوان عروس می پسندی و خانواده اش را برای فامیل شدن مناسب می بینی . در اینصورت تعاملی از طرف مادرش با خانواده شما می تواند برقرار شود بدون ارتباط شما دو نفر . شما هم اگر مادرشون با شما تماشی داشت ،خیلی محکم و مودبانه بگویید که من رابطه را مناسب نمی بینم و پسرتون درخواست داشته که تا یک سال دیگر که شرایطش برای خواستگاری فراهم میشه در رابطه باشیم تا همدیگر را بشناسیم ، ولی من نپذیرفته و حتی حاضر نشدم ملاقات حضوری داشته باشیم و دلایل خودتون را بگویید . و بگو اگر شما می خواهید به عنوان مادر ایشون شناختی پیدا کنید کاملا ًحق دارید و اینگونه منطقی تر است و قطعاً خانواده من هم مایل هستند همین شناخت را در مورد پسر شما پیدا کنند ، پس پیشنهاد من این است که شما در ارتباط با مادم باشید و از من هم هر سوالی داشته باشید در خدمت هستم . برای من شناخت خانواده ها از همدیگر بسیار مهمه و اینکه مادر یک پسر باید دختری را که پسرش انتخاب می کند بشناسد و بپسندد و همنطور خانواده یک دختر پسری که دخترشان را انتخاب کرده بشناسند این حق خانواده هاست .

    این می شود یک تعامل درست از طریق خانواده ها و با کمک بزرگترها برای شناخت . اگر در مدت این یک سال خانواده ها با هم رفت و آمد کنند و همدیگر را بشناسند و شما هم بدون ارتباط ویژه در این تعاملات رفتارها را دقت کنید می توانید به شناختی نسبی برسید و این روشی منطقی هست .
    اگر ایشان گفتند که می خواهد شماره شما را به مادرشان دهند ، شما به این شرط بپذیرید که بگویند شماحاضر به ادامه رابطه نشده اید و ... اینگونه که راهنمایی کردم به مادرشان بگویند . و دقت کنید شما پیشقدم نشوید که برو به مادرت بگو فلان .... بلکه اگر او گفت میخواهم به مادرم بگویم باهات صحبت کنه اینها را بگو . و حرفهایی که میخواهی به مادرش بزنی را لازم نیست به ایشون بگی .


    موفق باشی



    .

    .

  8. #67
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    جریان چیه شما(بهار.شادی) اینویزیبل تشریف میارید؟ آخه بنده هروقت پیاماتونو میخونم شما آنلاین حضورندارید. :D

    ای خانوممممممییییییی!!! ما فقیر بیچاره ها که اجازه نداریم وارد اون بخش خوشکلا بشیم!

    فرشته مهربون عزیز، از ونجایی که من رابطه رو تموم کردم با خودِ آقاپسر، نمیتونم بهش بگم که به مادرش بگه من حاضر به ادامه رابطه نبودم!!! اما دیشب از صحبت هاش مشخص بود که قصد داره اینو عنوان کنه. ظهر هم که حرفای آخرمو زدم اونم تو حرفای آخرش گفت به مامانش میگه و شماره منو هم میده...

  9. کاربر روبرو از پست مفید عشق پرواز تشکرکرده است .

    عشق پرواز (شنبه 22 بهمن 90)

  10. #68
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    در این صورت شما آماده باش که اگر مادرش تماس گرفت خوب بتوانی مدیریت کنی . با حفظ عزت نفس و قطعیت و در عین حال ادب واحترام و درک متقابل . و روند را برای مادرش خوب جا بیاندازی . بخصوص اینکه چرا خواسته پسرش مبنی بر داشتن رابطه به مدت یک سال را نپذیرفتی .


    .

  11. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (یکشنبه 23 بهمن 90)

  12. #69
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    و راستی! فرشته مهربان عزیز!
    آیا به نظر شما باید به مادرش بگه که این یک ماه با هم ارتباط داشتیم؟
    آیا به نظر شما اشکالی نداره توی سایت بهش پیام خصوصی بدم و اینا رو توش بنویسم:

    ایشون میتونه مشخصات شما را بدهد به مادرشون و ... بخواهد که مادرش شما را مورد شناخت قرار بدهد و معیارهای خودش را به مادرش بگوید و حتی عنوان کند که این دختر حاضر نیست و اجازه نمی دهد که با هم در ارتباط باشیم تا همدیگر را بشناسیم و دلایل شما را مطرح کند و لذا به مادرش بگوید می خواهم شما به مدت یک سال این دختر و خانواده اش را برایم بشناسی و ببینی آیا معیارهای مرا دارد یا خیر و شما خودت هم او را ه عنوان عروس می پسندی و خانواده اش را برای فامیل شدن مناسب می بینی .
    براش مینویسم لازم دیدم قبل از اینکه این مسئله رو با مامان مطرح کنی یه چیزایی رو بهت گوشزد کنم. و بعد اونا رو مینویسم!
    لطفا فقط بهم بگید رابطه داشتنمون رو مطرح کنه یا نه تا توی همون پیام بهش بگم و باهم هماهنگ باشیم

    برای دلیلِ ردِ رابطه، دلایل شما رو بیارم که در ابتدا گفتید؟ یعنی بگم به خاطر وجود احساسات و عدم صلاحیت رابطه از نظر شرعی و از طرفی عدم تعهد هیچکدم از ما به همدیگه؟

  13. #70
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    میشه بگه که آشنا شدم با کسی که مناسب دیدمش . اما شما نیاز نیست بخواهی از ایشون که چی به مادرش بگه ، گفتم که پیشقدم نشید . به خدا بسپارید و توکل کنید و ببینید چی پیش می آید . اگر مادرش با شما وارد صحبت شد ، همان روندی که گفتم را پیش بگیرید ( همینکه شما قاطعانه رابطه را قطع کردی یعنی ارزشمندی و عزت نفس شما . اگر اینها برای این پسر ارزش داشته باشد ، مطمئن باشید که برای ازدواج جدی تر شده و خودش خانواده را وارد می کند ).


    موفق باشید .


    پاورقی
    =====

    یکی از مزایای پرهیز از روابط دوستی با پسرها از طرف دخترها این است که پسرها را در امر ازدواج جدی تر کرده و همین هم باعث این می شود که زودتر رشد کنند و به بلوغ اقتصادی و عاطفی و اجتماعی و سازگاری برسند . و متأسفانه امروزه روابط آزاد در این مسیر اختلال ایجاد کرده تا جایی که سن کودکی طولانی تر شده ( یعنی فرد به سنین نوجوانی و جوانی از نظر تقویمی رسیده اما رفتارش کودکانه است ( احساساتی و بدور از عقلانیت و قدرت و .... ) که پسرها را گریزان از ازدواج و پذیرفتن مسئولیت می کند .

    من قاطعانه به دخترها می گویم ، راحت وارد این رابطه ها شوید اما بفهمید که دودش به چشم کی می رود . و دیگه از نبود خواستگار مناسب و بالارفت سن ازدواج ننالید . از ماست که برماست .


    .

  14. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 23 بهمن 90)


 
صفحه 7 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ابراز علاقه غیر مستقیم به مرد
    توسط Maryam** در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 96, 03:50
  2. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  3. خواستگار غیر مسلمان
    توسط فرانک بانو در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 07 مهر 91, 14:49
  4. خواستگارم فیلم های غیر اخلاقی می بیند
    توسط *کیانا* در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 91, 00:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.