به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 117

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    بهش اس.ام.اس دادم و حرفای آخرمو گفتم. شما راست میگید... الانم که اینارو رو مینویسم گریهم گرفته! اما اس.ام.اس دادم که دیگه صداش نتونه بلرزوندم... وای خدا چقد سختهههههه.......
    تو رو خدا کمکم کنین آروم باشمدارم خفه میشم! شماره هاشو الان میخوام پاک کنم. شناسه های یاهو و اسکایپشو هم به محض وصل شدن پاک میکنم.... خیلی سخته به خداااااااااا
    خیلی سخته!

    خدایا یعنی میشه منم دوباره همون دختری بشم که همه میگفتن آتیش از دست و پام میباره؟؟؟ میشه دوباره اونقد انرژی داشته باشم که از صب تا شب برم بیرون و شب برم استخر و سالن بدنسازی؟؟؟؟ اونوقت همه تعجب کنن که من چطوری اینهمه توان دارم؟؟؟ میشه دوباره بشینم و رو درسام تمرکز کنم؟؟؟ میشه من همونی بشم که پاش شکسته بود و به شوخی بهش میگفتن "آتل تو رو تحمل میکنه نه تو آتل رو"؟؟؟!!! میشه میشه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدااااااا

    یعنی شماها میگید من باید کلا فراموشش کنم؟؟؟!!! نمیشه که خودتون گفتید منتظرش بمونم تا سال دیگه

    باز هم تأکید می کنم که همدیگرو هرچه سریعتر ببینید . هیچ ایرادی هم نداره که تو ازش تقاضا کنی . بچه بازی رو هم کنار بذار .
    یکی از مشکلات بزرگ تو اینه در ایجاد رابطه با جنس مخالف خیلی ضعیف هستی . چون خانوادت بافت سنتی داره . البته این یک نقطه ضعف محسوب نمیشه بلکه توی این جامعه کثیف اتفاقاً یک نقطه قوت و لطف خداوندیه .
    در هر حال از نظر من شما هیچکدومتون عاشق نیستید . چون اصلاً هنوز همدیگرو ندیدید و بیشتر شبیه به بازیه تا عشق .
    عشق ارکان زیادی داره که یکی از اون دیدن طرف مقابله . مطمئن باش با این وضعیت فعلی هیچکدوم از شما به هم پایبند نیستید . حتی تو .
    چون عشقتون به هم یه جورایی باد هواست . مطمئنم که در همین وضعیت اگر برای تو یه کیس بهتر پیش بیاد سریعاً مجتبی رو فراموش می کنی . برای اون هم همینطوره و می تونه جذب یکی دیگه بشه . چون عشقتون خیلی سطحیه .
    این سنی که شما دو نفر توی اون هستید بی ثبات ترین سن یک انسانه و هر روز تغییر می کنه .
    پس کمی عاقل باش و سطحی فکر نکن . سریعاً قرار ملاقات بذار . من مطمئنم که ملاقات حضوری خیلی موثره . یک کم خودخواهی رو کنار بذار . تو هم می خوای که اون ندیده عاشقت باشه . هم می خوای توی این یکسال به عشقش پایبند باشه . هم می خوای بعد از یکسال ندیده و نشناخته بیاد خواستگاریت . شاید اصلاً در همین مرحله ملاقات حضوری جفتتون از قیافه هم خوشتون نیاد . یک کم منطقی باش و بچه بازی رو کنار بذار . خیلی دلم می خواد بهت کمک کنم ولی رفتارت غیر استاندارده و آدمو گیج می کنی .
    من از صمیم قلب دلم می خواد که تو خوشبخت بشی ولی خودتم باید دلت به حال خودت بسوزه و بچه بازی در نیاری .
    اگر یادت باشه من همیشه بهت می گفتم که تو نسبت به سنت خیلی بیشتر می فهمی . هنوزم سر حرفم هستم . ولی فقط توی مسایل دیگه بیشتر می همی . چون بهم ثابت شده که تو توی مسائل رابطه با جنس مخالف خیلی از سنت کمتر می فهمی و تو این مسئله ضعف داری .
    تورو خدا یک ذره عاقل باش . از دیشب تا حالا دارم از دستت حرس می خورم که چرا تو اینقدر احمقی !!! ( حق نداری ناراحت شی چون من برادر بزرگ توام و می دونم چی دارم میگم ) .
    توی این دنیا به ازای هر آدم توی مسائل عشقی یه نسخه جدا باید صادر بشه .
    از نظر من عشق شما دو نفر از سطحی هم سطحی تره . فقط ظاهرش قشنگه و مثل اقیانوس می مونه ولی باطنش هیچی نیست و عمق این اقیانوس از یه بند انگشت هم کمتره .
    بازهم دارم میگم . دلتو اتوبان 10 لاینه نکن و تا هر کی از راه رسید زودی ادعای عشق نکن و توش غرق نشو .
    ببخش اگه دارم باهات تند حرف می زنم ولی چون صلاحتو می خوام دارم الان عین اسفند رو آتیش بالا پایین می پرم .
    ای خدا ای خدا ای خداااااا! یکی حرفای اینو برا من آنالیز کنه تو رو خدااااااااااااااا

  2. 2 کاربر از پست مفید عشق پرواز تشکرکرده اند .

    عشق پرواز (شنبه 22 بهمن 90)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: خواستگاری غیر رسمی- آیا رسمی کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق پرواز
    ای خدا ای خدا ای خداااااا! یکی حرفای اینو برا من آنالیز کنه تو رو خدااااااااااااااا
    عزیزم یعنی شما این همه نظر کارشناسانه رو ول می کنی و میری می چسبی به نظر یک آدمی

    که اصلا صلاحیت مشاوره رو نداره؟

    میبینی پسرها چه راحتن؟

    ببین اگه ببینیش من بعید میدونم بتونی طاقت بیاری و کاتش کنی!!!

    در واقع ب بسم ا... رو که بگی باید تا آخرش بری!!!

    چرا شما به جای اینکه حرفای این بنده خدا رو آنالیز کنی حرفای ما رو آنالیز نمی کنی؟


    تو اهل دوستی با پسرا هستی؟

    اگه آره که هیچ!


    اما اگه نیستی بری ببینی که چی بشه؟

    1 جلسه ای عاشقت میشه؟ نه!

    فقط تو وابسته تر میشی و خیال پرداریهات بیشتر!

    این آقای مشاور میاد ضمانت بده تو آسیب نبینی؟ نه!

    قضیه خیلی سادس!
    اون شرایط معارفه زیر نظر خانواده ها رو نداره و شما هم اهل دوستی نیستی!
    پس دیگه دلیلی واسه ادامه ارتباط نیست!

    ما نگفتیم 1 سال منتظر بمون!!!

    شما زندگیت رو بکن!

    بگذار اون هم بره و اجتماع رو ببینه و بزرگ تر بشه!

    اگه بخواد با یک دختر خوب آشنا بشه بعد مهیا شدن شرایط برمیگرده!

    و بعد با مادرت و اون با مادرش میتونید 1 جلسه همو بیرون ببینید و بعد مابقی ماجراها در خونه شما و زیر نظر کل خانواده!

    راه درست فقط همینه!

    من نمیدونم میخوای ببینیش که چی بشه؟

    میخوای 1 شبه عاشقش کنی؟

    میخوای باهاش دوست بشی؟

    میخوای بهش وابسته تر شی؟

    آقای که به شما مشورت میده خیلی خام و بی درایته!

    اصلا از دید یک دختر احساسی و کم تجربه به قضیه نگاه نمیکنه!

    پناه می برم به خدا از شر شیطان رجیم!

    شما هم پناه ببر از این نداها به خدا!

    اگه یکی به شما بگه بیا برو بیفت تو چاه میری؟

    حالا فکر کن روی چاه رو با گل و بوته تزئین کنن و بپوشونن درشو با این گل و بوته و یکی بگه بیا وسط این گل و بوته ها!!! همه چیز به ظاهر خوبه اما وقتی بری روی گل و بوته ها یهو میافتی تو چاه و زیر پات خالی میشه!!!! بعد تو میمونی تا یکی پیدا شه که بتونه تازه از چاه درت بیاره!
    تازه دست و بالتم شکسته!

    به خودت بیا دختر!

    چرا اینطوری می کنی؟ صبر و توکلت به خدا کجا رفته؟

    1جوری رفتار می کنی انگار آسمون سوراخ شده و همین 1 پسر افتاده پایین! به درستی کارت

    شک نکن!

    انگار یادت رفته امور عالم رو کی میبره جلو!!!

    امان از ما آدمها با این ایمان ضعیفمون!

    محکم باش دختر خوب!!!!










  4. 6 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 23 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ابراز علاقه غیر مستقیم به مرد
    توسط Maryam** در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 96, 03:50
  2. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  3. خواستگار غیر مسلمان
    توسط فرانک بانو در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 07 مهر 91, 14:49
  4. خواستگارم فیلم های غیر اخلاقی می بیند
    توسط *کیانا* در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 91, 00:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.