به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 47 , از مجموع 47
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 87 [ 14:33]
    تاریخ عضویت
    1387-3-04
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    3,692
    سطح
    38
    Points: 3,692, Level: 38
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 108
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آخرین تلاشها

    سلام دوستای خوبم
    شما فوق العاده اید .هنرمند عزیز از کجا فهمیدی من اینجور ی حسابی شارژمیشم؟
    راستی من خیلی هم آدم بخشنده ای نیستم . البته فکر می کنم درستش این باشه که آدم بعضی وقتها با رفتارش به طرف مقابلش اینو بفهمونه که اشتباه کرده. در غیر اینصورت به کار اشتباه خودش ادامه می ده .البته این مشکلی رو از من حل نمی کنه ولی من هم به خاطر وضعیت جسمی ام هم به خاطر وضعیت روحی ام و ناراحتی ای که هر چقدر هم که بگید فراموش کن ولی باز تو ذهن آدم می مونه نمی خوام نقش از خود گذشته ها رو براش بازی کنم و ازش نگهداری کنم فقط تازه اونم اگه بتونم با خودم کنار بیام و بدتر از اون اگه وقتش رو داشته باشم بهش فقط سر می زنم . همین و بس. اونم شاید.ولی در مورد خودم . فعلا" می خوام به خودم و آینده ای که شاید در پیش دارم فکر کنم . نمی خوام حالا که زنده ام آدم بی مصرفی باشم.من سرشار از انرژی ام که باید با درمان روح آزرده ام اونو به فعلیت تمام برسونم . فقط مشکل اینجاست که بعضی وقتها stop می کنه که اون موقعه که دیگه برام هیچ چیزی مهم نیست.

  2. 2 کاربر از پست مفید ستاره 1 تشکرکرده اند .

    ستاره 1 (یکشنبه 12 خرداد 87)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 14 اردیبهشت 90 [ 22:20]
    تاریخ عضویت
    1386-12-21
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,377
    سطح
    42
    Points: 4,377, Level: 42
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 173
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    137

    تشکرشده 139 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آخرین تلاشها

    سلام
    stop بی stop ستاه جونم!
    فعلا go!
    شاید بعدها اجازه stop رو بهت دادام!!!
    گرفتی که چی میگم!؟نه،نگرفتی!آخه خودمم نفهمیدم چی میگم(ببخشید!نفهمیدم یعنی همون متوجه نشدم!)
    خلاصه اینکه اجازه stop نداری...!
    موفق و مومن باشی...
    من آن کوچه گرد شب انتظارم
    که جز دیدنت آرزویی ندارم...

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: آخرین تلاشها

    ما هم كمكت مي كنيم كه هيچ وقت استوپ نكني ولي بايد خودت هم قول بدي كه انرژي بزاري و كم نياري
    پس از اين به بعد نه تنها به خودت قول مي دي بلكه به تمام اعضاي اين سايت كه كم هم نيستند بايد قول بدي

  5. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: آخرین تلاشها

    ستاره جان تو برو ما هم پشتتیم
    مطمئن باش
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  6. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 87 [ 14:33]
    تاریخ عضویت
    1387-3-04
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    3,692
    سطح
    38
    Points: 3,692, Level: 38
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 108
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Red face RE: آخرین تلاشها

    سلام
    امروز اومدم ساک ساک کنم و زود برم آخه امتحانام شروع شدند دوستتون دارم و ازتون ممنونم .تو این مدت که نیستم منو فراموش نکنیدا . برمی گردم . این دفعه می خوام با دست پر برگردم.
    مطمئنا" شما ها هم می خواهید من موفق بشم چون اون موقع است که شاید بتونم تو این تالار باهاتون همدردی کنم. خوش باشید. .من رفتم

  7. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آخرین تلاشها

    سلام
    چرا ازتون خبری نیست ؟
    ببینم حالا که فصل امتحاناته باید دق کنیم

  8. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 فروردین 90 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1390-1-10
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آخرین تلاشها

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره 1
    سلام . دختری 22 ساله ام که مدتهاست در تنهایی به زندگی ام ادامه میدهم. من حقیقتا"خسته ام و دیگر حوصله تلاش کردن برای زندگی را ندارم . بارها به خود کشی فکر کرده ام و چند باری آنرا انجام داده ام ولی هر بار نشد. هنوزم می دونم که می خوام این کارو انجام بدم ولی دنبال فرصتم.نمی دونم چه راهی رو انتخاب کنم که راحت و مطمئن باشه . من بامادرم تنها زندگی میکنم. چند ماه پیش عمل سختی که مربوط به ستون فقراتم بود انجام دادم که هزینه بالایی داشت و الان هم دارم دوره نقاهتم رو میگذرونم و راستش خجالت می کشم با این همه زحمتی که مادرم برای بهبودی من کشید این بلا رو سرش بیارم ولی از طرفی هم انگیزه ای ندارم که به زندگیم ادامه بدم. من فوق العاده آدم حساسی هستم و بی وفایی های انسانهای دور وبرم ازجمله پدرم که در سن پایین مرا ول کرد و رفت و همچنین ل کمبود عشق در زندگی ام مرا بسیار آزار می دهند . اگر می توانید واقعا راهنماییم کنید وگرنه که هیچ. من دنبال حرف های تکراری نیستم .ممنون.
    شما میتونی اول مادرتو بکشی بعد خودتو یا هردو با هم
    یا هم میتونی مثل من منتظر بمونی بعد از فوت کسایی که میگی خودتو راحت کنی
    سیانور هم راحترین راه حله
    البته به نظر من شما حالا حالاها امید به زندگی داری که اومدی اینجا و به قول خودت آخرین تلاشهاتو میکنی
    Make Your Choice
    LiFE OR Death ?
    الان دیدم تاپیک قدیمیه
    احتمالا تا الان انتخابتو کردی


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.