ممنون مريم جان از راهنماييت راستش دوران بارداري سختي داشتم استراحت مطلق بودم بعد زايمان هم چند وقتي افسردگي بعد زايمان پيدا كردم اما خوب همه بارداريها مثل هم نيست .... همسرم تو اين مورد رگ خواب نداره يعني از هيچ طريقي نتونستم .....
در جواب اقا داود.... من از همه نظر هميشه بهش رسيدم هر روز بيشتر از روز قبل ...،









علاقه مندی ها (Bookmarks)