سلام ارکیده عزیزم
چه نام کاربری قشنگی داری ارکیده جان
الهی قربون دل پر دردت برم. قبل از همه چیز این گل ارکیده که مثل دلت خوشکله، تقدیم به تو....
[img][/img]
ارکیده جان
من شاید نتونم زیاد کمکی بکنم. اما عزیزم خدا میدونه غم تو غم مام هست. رنج تو رنج دل مام هست. همدیگه رو نمیبینیم اما حجم غم همدیگه رو ندیده و شناخته درک میکنیم. دوستان خوبمون اینجا زیادن و انشالله میان و باهات حرف میزنن.
اما من دلم روشنه.
همین که اومدی و اینجا نوشتی و درددل کردی یعنی یه شروع خوب. یعنی هنوز امید هست پس میشه دیگه اسم خودتو قربانی نذاری.
دردها و رنجها آدمو رشد میدن عزیز دلم. تو باید خودتو دریابی. اگه این راه هایی روکه میگی برای اتمام رنجت کارساز نبوده خوب یه راه دیگه پیدا کن. از یه جای دیگه شروع کن.
به زندگیت خوب نگاه کن. ببین کجا کج شده که این غم رو دلت اومده. برگرد و درستش کن. حتی اگه این کجی مربوط به خانوادته، اما به خداوند توکل کن و دوباره تلاش کن.
بیا اینجا درددل کن. حرف بزن گل ارکیده.
ماها هممون غم داریم . هر کسی به شکلی. اصلا مگه کسی هم هست که غم نداشته باشه؟؟؟؟؟؟
اما در کنار این غم ها ، ماها خدا رو داریم. ماها همدیگه رو داریم.
اگر علایقی داری بهشون اهمیت بده
اگر دوستانی داری، باهاشون بیشتر تنهاییتو پر کن
اگر کاری داری ، از جون و دل انجام بده
اگر بیماری داری ، مداوا کن . حتی اگر به قیمت بستری شدنه.
اگر بغضی داری رها کن.
اگر کینه ای داری ، ببخش.
اگر داغ به دلت داری، سوگواری کن.
اگر عشقی داری ، زندگی کن.
عزیز دلم ارکیده
بیا بیشتر باهامون حرف بزن.







[/img]

علاقه مندی ها (Bookmarks)