به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: قربانی بعدی

Threaded View

  1. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    237
    امتیاز
    2,402
    سطح
    29
    Points: 2,402, Level: 29
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    818

    تشکرشده 848 در 197 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: قربانی بعدی

    سلام ارکیده عزیزم
    چه نام کاربری قشنگی داری ارکیده جان
    الهی قربون دل پر دردت برم. قبل از همه چیز این گل ارکیده که مثل دلت خوشکله، تقدیم به تو....
    [img][/img]

    ارکیده جان
    من شاید نتونم زیاد کمکی بکنم. اما عزیزم خدا میدونه غم تو غم مام هست. رنج تو رنج دل مام هست. همدیگه رو نمیبینیم اما حجم غم همدیگه رو ندیده و شناخته درک میکنیم. دوستان خوبمون اینجا زیادن و انشالله میان و باهات حرف میزنن.
    اما من دلم روشنه.
    همین که اومدی و اینجا نوشتی و درددل کردی یعنی یه شروع خوب. یعنی هنوز امید هست پس میشه دیگه اسم خودتو قربانی نذاری.
    دردها و رنجها آدمو رشد میدن عزیز دلم. تو باید خودتو دریابی. اگه این راه هایی روکه میگی برای اتمام رنجت کارساز نبوده خوب یه راه دیگه پیدا کن. از یه جای دیگه شروع کن.
    به زندگیت خوب نگاه کن. ببین کجا کج شده که این غم رو دلت اومده. برگرد و درستش کن. حتی اگه این کجی مربوط به خانوادته، اما به خداوند توکل کن و دوباره تلاش کن.

    بیا اینجا درددل کن. حرف بزن گل ارکیده.

    ماها هممون غم داریم . هر کسی به شکلی. اصلا مگه کسی هم هست که غم نداشته باشه؟؟؟؟؟؟
    اما در کنار این غم ها ، ماها خدا رو داریم. ماها همدیگه رو داریم.


    اگر علایقی داری بهشون اهمیت بده
    اگر دوستانی داری، باهاشون بیشتر تنهاییتو پر کن
    اگر کاری داری ، از جون و دل انجام بده
    اگر بیماری داری ، مداوا کن . حتی اگر به قیمت بستری شدنه.
    اگر بغضی داری رها کن.
    اگر کینه ای داری ، ببخش.
    اگر داغ به دلت داری، سوگواری کن.
    اگر عشقی داری ، زندگی کن.


    عزیز دلم ارکیده
    بیا بیشتر باهامون حرف بزن.

  2. 13 کاربر از پست مفید mehrabooni تشکرکرده اند .

    mehrabooni (سه شنبه 25 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.