به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41
  1. #31
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    مسئله ت هر چی که هست وارد قسمت مربوطه می شی روی کلیک می کنی.مطلبتو می تایپی عنوان مناسب انتخاب می کنی ارسال می کنی.

    هر وقت این پستو خوندی زیرش تشکر بزن تا مدیر حذف کنه.

  2. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اسفند 90 [ 01:17]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    879
    سطح
    15
    Points: 879, Level: 15
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    دوستان از همگی شما ممنونم.
    2 روز هست که میرم پیش مشاور،تقریبا خوب بوده،با هماهنگی روانپزشک یک سری آرامبخش هایی تجویز شده که
    اکثرمواقع خواب هستم.وقتی هم بیدارم بیشترش رو با مشاورم گذروندم.بازهم بابت نظراتتون ازتون تشکر می کنم.

  4. 6 کاربر از پست مفید itan تشکرکرده اند .

    itan (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  5. #33
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    سلام دوست عزیز

    باعث خوشحالیه که در مسیر بهبود قرار گرفتی

    ارزوی همه دوستان تالار موفقیت شماست

    به امید پیشرفت شما در زندگی بهتر

  6. کاربر روبرو از پست مفید ویدا@ تشکرکرده است .

    ویدا@ (یکشنبه 23 بهمن 90)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 مهر 92 [ 08:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    1,676
    سطح
    23
    Points: 1,676, Level: 23
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 40 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    شما تا به حال به بچه دار شدن هم فكر كرديد؟
    به نظر من يكي از دلايلي كه مدام ياد اون آقا مي‌كنين اينه كه اوقات بيكاري زيادي داريد!
    درضمن اين طور به مسئله نگاه كنيد كه اون آقا فقط قصد سوءاستفاده جنسي از شما رو داشته كه بعد از محقق شدن ديگه قيدتون رو زده و برگشته سر خونه زندگيش تا موضوع حاد نشه و به نظر من خيلي هم خوشحال شده كه شما دست از سرش برداشتيد. اصلاً اينطور فرض كنين كه شوهرتون با يه خانمي رابطه جنسي برقرار كنه و عاشقش بشه و زندگي شما رو نابود كنه. اين كه شما موضوع رو به شوهرتون گفتيد خيلي خوب هست اما منتظر عواقبش هم بايد باشيد

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اسفند 90 [ 01:17]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    879
    سطح
    15
    Points: 879, Level: 15
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    سلام
    من هنوز منتظر راهکارهای فرشته مهربان هستم...

  9. #36
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    عزیز جان

    این نقل قول را بخوان ، و روی پروانه کلیک کن ، تاپیک را هم بخوان تا بعد ....



    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان





    عزیزم ، دلم می خواهد خوب به حرفهام دقت کنی و عمیقاً بهش فکر کنی .

    اینکه احساس خلاء عشق از ناحیه همسرت داری ، اینکه محبت ها و عاطفه ورزیهای این آقا اثر عمیقی در تو دوانده و .... همه و همه بیانگر بی توجهی های تو به خودته .

    خوب دقت کن :

    وفادار ترین آدمها ، بهترین امکانات ، شاد ترین لحظات ، همیشه یک فاصله ای با ما دارند و همیشگی نیستند ، و اگر عمیق و دقیق بنگریم خواهیم دید که در موارد زیادی هست که ما مواجه با وضعیتی می شویم که کاری از دست این بهترینهای بیرونی بر نمیاد . مثلاً اگر وقت مرگ ما رسیده باشد ، عاشق پر و پا قرص ما چند روز میتواند تحمل کند و جسد ما را نگه دارد و از بوی تعفن تجزیه جسد فرار نکند ؟ ، یا آیا با ما داخل گور خواهد آمد ؟؟ یا اگر خدای ناکرده بیماری لاعلاج بگیریم و .... می تواند کاری کند ؟ . امکانات ما هم همینطور است . اینها را گفتم تا بدانی وقتی ما وابسته همینها می شویم . از درون از خود فاصله می گیریم و تهی می شویم ، با وجود خودمون ارتباط و انس و الفتمان ضعیف و رفته رفته قطع می شود و به مرور ، به نوعی اعتیاد به حضور و محبت دیگران پیدا می کنیم و اعتیاد مسخ کننده است و خانمانسوز . خانمانسوزی را وقتی می بینی که معشوق اخمت کند ، یا به انتظاری پاسخ نگوید یا رفتاری کند که فکر کنی دوستت ندارد و...... تمام سیستم عصبی و روانت به هم می ریزد و عوارض عدیده ای که شاید هیچ وقت نفهمی از این به هم ریختگی هاست در جسم را شاهد خواهی بود و ......

    عکس آن را هم ترسیم کن که :

    خودت را دریابی ، بشناسی ، قدر و قیمتت را بیابی ، و احساس ارزشمندی و عزت نفست را قوت ببخشی و از سوی خودت ، احترام ، ادب ، محبت و .... لذت دریافت کنی و .... با خودت مانوس شوی که ره به سوی انس با آفریننده ات که تنها کسی است که بر همه چیز قادر و توانا و در همه حال و موقعیتی با ماست می برد . و .... از چنان لذت و شعف و نشاطی که پیوسته هم خواهد بود برخوردار می شوی که این تو خواهی بود ، که لبریز می شوی از عشق ورزیدن و محبت کردن و .... با سخاوتی پر حلاوت بی هیچ انتظاری همسر و فرزندت را غرق محبت و نشاط خواهی کرد و احساس پر بودن و همانطور که گفتم حتی لبریز بودن خواهی کرد .

    بهتره بگم :


    تشنگی و سرگردانی ما برای دریافت عشق و محبت از دیگری ، نشان از بیگانگی
    ما با خود و سرچشمه عظیمی از عشق و محبت که در درونمان نهفته است دارد .



    [ هر کسی کو دور ماند از اصل خویش (بهتره که >>) باز جوید روزگار وصل خویش ]

    عزیزم

    خودت را دوست داشته باش و برای خودت بیش از اینها ارزش قائل شو . آنوقت ابزار شیطان هرگز نمی توانند ترا از ثبات بر راه درست برگردانند ، حتی اگر گاهی غفلتاً بلغزی .


    این آقا و شوهرت و هر چه غیر است را رها کن و خودت را دریاب و خدا را ببین . پاسخ تشنگی تو و رفع اعتیادت به سراب ، همین است

    برایت در این روزهای آخر ماه مبارک از عمق دل می خواهم این لذت را بهت بچشاند . ( ان شاء الله )


    .

  10. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 24 بهمن 90)

  11. #37
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    9 قرار نیست همه زندگیها با یک عشق رمانتیک همراه باشد ، چون با چنین عشقی زندگی مختل می شود ، بلکه یک زندگی با تعهد و محبت و تفاهم ( با توجه به نیازهای طبیعی به ازدواج و زندگی مشترک ) آدمی را راضی می کند .


  12. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 24 بهمن 90)

  13. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    ایتان عزیز، امروز مشکلت رو خوندم.
    همیشه هیجانه که یه زندگیه معمولی رو پر از شور و شوق می کنه، حالا اون هیجان هر چی می تونه باشه. عزیزم تو عاشق اون هیجان شدی نه عاشق اون فرد خاص.
    هیجانی که برای مدتی زندگیت رو از این رو به اون رو کرده بود، بهت یه احساس متفاوت داده بود، بهت کمک کرده بود که از لحظه هات لذت ببری و احساس شادی کنی.
    و متاسفانه این هیجان ته قلبت باعث ناراحتیت هم بود و بعد از کنار گذاشتنش، دقیقا مثل این بوده که از یه اعتیاد خیلی قوی دست کشیده باشی، تمام وجودت اون رو می خواد و در مقابله با این خواسته شدیدا احساس ضعف می کنی..
    اعتیاد فقط به مواد نیست، اعتیاد یه جور عادته، یه جور وابستگیه حالا به هر چی می تونه باشه، به یه آدم، به یه غذا، به یه احساس، و ...
    نمی دونم شاید حرفی که من می زنم درست نباشه، اما وقتی به یک باره تصمیم می گیریم کاری رو نکنیم، به طور ناخودآگاه لایه های زیرین مغزمون دارن به اون موضوع فکر می کنن و برای دوباره انجام دادنش تلاش می کنن..
    عزیزم، به نظر من بهتره این بخش از زندگیت رو بپذیری، باهاش مقابله نکن، این قسمتی از زندگیت بوده که تو گذروندی، بذار ذهنت نسبت بهش آروم بشه، به خودت فرصت بده، هر وقت دوست داشتی بهش فکر کن، اصلا جلوی خودتو نگیر، بذار آروم آروم این قضیه برات کم رنگ و کم رنگ بشه، بشه برات یه تجربه، یه خاطره، یه دورانی که گذشت و رفت..
    هر چقدر بیشتر به خودت سخت بگیری که سریع از این قضیه خلاص شی بدتر و بدتر میشه، آروم باش و بذار همه چی آروم پیش بره..


  14. 3 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (سه شنبه 25 بهمن 90)

  15. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اسفند 90 [ 01:17]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    879
    سطح
    15
    Points: 879, Level: 15
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    باتشکرفراوان از فرشته مهربان وshad

    این چندروزه با مشاوره های مداوم ومصرف یک سری داروها حال واحوالم بهترشده.
    چندروزه اقدام به خودزنی نکردم.
    عکس العملهام دیوانه وار نبوده.
    اما هنوزهم غمگینم ونتونستم با خودم کناربیام وخاطره هام رو فراموش کنم.
    بیشتر اوقات بی اختیار اشک می ریزم.
    دلم میخواد تنهاباشم.
    وقتی هم تنهاهستم فقط به یک نقطه زل می زنم وفکر می کنم.
    به حرفهای شما ومشاورم و خودم واون...
    به هرحال ازکمک همه شما عزیزان ممنونم.
    برای برگشتم به زندگی عادی دعام کنید.

  16. 2 کاربر از پست مفید itan تشکرکرده اند .

    itan (سه شنبه 25 بهمن 90)

  17. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ازعشق ممنوعه رسیدم به افسردگی وخودآزاری

    itan عزیزم

    نیاز به توقف فکر و بستر زدایی داری .

    هروقت یادش میاد ایست بده به ذهنت و به چیز دیگری مشغولش کن ، و هرچیزی که خاطره او را زنده نگه می دارد را از خودت دور کن . او را در ذهن و درونت بمیران ،یک بار برای همیشه براش عزا داری کن و تمام ،در ذهنت ب خاک بسپارش ..... نگو دلم نمیاد .... این تنها راه بازگشتت به سلامتی و شادابی و زندگیست . این بستر زداییست



    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی

    بله تا دست در آتش باشه، سوختن اجتناب ناپذيره...
    شما بايد تمركز زدايي كنيد، بستر زدايي كنيد، زمينه ها را تغيير دهيد....
    فراموشي اجتناب ناپذير هست.
    وقتي عزيزان ما مي ميرند خيلي سريع فراموشي حاصل مي شود يا حداقل رفتن عزيزمون قابل تحمل مي شود.
    اما اگر عزيزمان سالها بيمار و در كما باشد، هميشه غمش تازه تازه هست. چون بستر يادآوري او هست.

    گاهي بعضي افراد وقتي عزيزشان را از دست مي دهند ،‌يادگاري هاي او را هر روز جلوي چشمشون آپديت مي كنند.
    اينها هم نمي توانند فراموش كنند.
    چون نمي خواهند فراموش كنند. و با اين يادها حال مي كنند.




  18. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 25 بهمن 90)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. چکار کنم که این احساس ممنوعه از بین بره؟
    توسط ارغوان62 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 اردیبهشت 93, 09:33
  3. فرار ازعشق ممنوع
    توسط کوشیار در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 دی 91, 11:04
  4. ازعادت کردن بترسیم
    توسط keyvan در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اردیبهشت 88, 14:08
  5. روشهای اظهار عشق وعلاقه
    توسط mdach در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 مرداد 87, 10:28

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.