RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)
"چجوري ميشه كلا بيخيال يكي شد؟ حساس نشد ؟"

نوشته اصلی توسط
آفتاب همدرد
وقتی به این فکر کنی که الان که شما داری راجع به کارهای ایشون فکر میکنی و شاید هم حرص میخوری،احتمالا ایشون اصلا به فکر شما نیستند و آروم دارند زندگیشونو میکنن، بی خیال میشی و سعی میکنی به خاطر یه موضوع بی اهمیت خودتو ناراحت نکنی.
چرا ما باید فکرمونو مشغول کنیم،خودمون حرص بدیم در حالی که بقیه اصلا به ما فکرهم نمیکنند و دارند زندگیشونو با خیال راحت ادامه میدن؟چرا باید انقد واسمون مهم باشن؟
هرچقدر حساس تر بشی بدتره، سعی کن به هیچ عنوان، خانوم داداشتون از حساسیت شما مطلع نشن و آتو دستشون ندی.
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)