جذابیت های چهره ، تو جذب خیلی مهم هست ولی تو پایداری رابطه تاثیر خیلی کمی داره !
ولی برای ازدواج اینطور هم نباید باشه که چهره رو کلا از معیار ها حذف کنید
به نظر من باید حداقل زیبایی رو برای شما داشته باشه ، خیلی دیدم افرادی که شاید در نظر شما همسرشون چهره زیبایی نداشته باشه ولی براشون همسرشون زیباترین فرد هست
همیشه مثالی که برای دوستام می زنم تو مشورت ها می گم ، مرد ها یا زن هایی که خیانت می کنند !
می بینید زن خود فرد خیلی زیبا تر هست ، ولی با خانومی دوست شده که زیبایی خاصی نداره یا نسبت به همسرش بسیار کمتر هست
خوب چه کمبود بزرگی داره ؟ کمبود بزرگ تر از این که همسرش اخلاق مناسب ( اخلاق می تونه خوش رفتاری تا رازداری و .... ) نداره ؟
ببخشید زیاد حرف زدم








علاقه مندی ها (Bookmarks)