به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    1,073
    سطح
    17
    Points: 1,073, Level: 17
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    217

    تشکرشده 219 در 79 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    (از طرفی‌ هم چون من به خدا اعتقاد دارم و دیگه سنی‌ هم ازم گذشته فکر می‌کنم چرا باید اینجوری بشه؟ چرا خدا خواسته که من اصلا با این آشنا بشم و این همه به ایران بیام و این همه هزینه کنم. و این همه دوستش داشته باشم و همدیگرو درک کنیم....)

    بذارید یه داستانی رو به خاطر این حرف اخرتون بگم امیدوارم خستتون نکنم.
    بعضی وقت ها بزرگتر از ما هم شیطان و خدا را اشتباه میگیرند.موسی با دوستی به دنبال خضر می گشت که در راه غذایشان کنار دریا جا ماند .این نشانه بود تا خضر را بیابد،اما دوست موسی نمی دانست.کار را به حساب شیطان گذاشت .فکر میکرد هر جا چیزی جا به جا شود ،کار اوست .این هم غفلتی است از خدا،خدایی که گاه اتفاقات را نشانه میکند برا من وتو که چیزی را پیدا کنیم .موسی اما میدانست که خدا چگونه نشانه می گذارد و شیطان چگونه دسیسه میکند .دوستش را ارام کرد و راه رفته را بازگشتند تا به سر قرار برسند.هر کسی ممکن است این دو را از هم نشناسد.


  2. 3 کاربر از پست مفید مریم و بابا لنگ دراز تشکرکرده اند .

    مریم و بابا لنگ دراز (دوشنبه 17 بهمن 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-03
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,311
    سطح
    20
    Points: 1,311, Level: 20
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 91 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    شما اگر ازاینکه روابط سکسی داشتن درگذشته ناراحتین باید ببینید که دلیل اصلی برقراری این رابطه ها واقعا چه بوده؟1.بدلیل نیاز خود و سرگرمی؟! یا 2.گول خوردن و خام شدن از طرف پسران؟

    هستند دخترانی که به بهانه ی ازدواج خام پسرانی میشوند و از روی اجبار و بخاطر از دست ندادن اون تن به اینجورروابط میدهند ولی بخاطر آبروی خود نمیخوان این موضوع رو به زبون بیارند.میشه گفت فقط سادگی کردند.


  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اسفند 90 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    سلام و با تشکر از همهٔ دوستان عزیز. مریم ممنون از داستان زیبا. سالها بود که از خدا می‌خواستم که عاشق یکی‌ بشم و باهاش ازدواج کنم ولی‌....

    حامد عزیز شما مطمئنید که اون یکی‌ تاپپیک من پاک شده؟ و چطور می‌شه خواهش کنم که متنشو به من بدن چون متن اونو ندارم یا اینکه دوباره فعال بشه؟ من اینجا تازه واردم یعنی‌ نمی‌شه ۲ جا سوال کرد؟ چون به این مساله در واقع از ۲ بعد می‌شه نگاه کرد. چون مشکلات بیشتر مربوط به روابط قبل از ازدواجه. خسته دل‌: فکر کنم هر دوش بوده چون برام یه توضیحی داده یعنی‌ اینکه با بعضیا به قصد ازدواج آشنا شده و با بعضی دیگه هم از سر خوشگذرانی...ولی‌ مدام گفته که پشیمانه. دلجو من هم این روابط رو داشتم. البته متأهل بودم و غیر از اون (بعد از جدا شدنم بوده) کوتاه مدت بوده.(تو اروپا صیغه کردم)

    الان بیشتر از لحاظه روحی‌ مشکل دارم و خیلی‌ سخت می‌گذره. از خدا فقط می‌خوام که آرامم کنه..

  5. کاربر روبرو از پست مفید charm تشکرکرده است .

    charm (پنجشنبه 20 بهمن 90)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    میتونی در قسمت پایین مستقیما" از طریق لینک "ارتباط با ما" یک ایمیل به مدیر همدردی بفرستی

    در ضمن اینجا عده ی بسیار کمی مشاور با مدارک تحصیلی خاص هستند،من فقط به یکیشون مطمئنم اونم فقط خود مدیر همدردی هست.


    بقیه از جمله من اکثرا" اشخاص عادی هستند. موفق باشی.

    من ا... توفیق

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    ببخشید من اصلا قصد توهین نداشتم و سوالم صرفا به این خاطر بود که آقای charm رو با موقعیتی که خودشون نیز در اون قرار داشتند اشنا کنم در حالیکه الان این دودلیشون به اون خانم برمی گرده . البته خوب صیغه کردن با دوست بودن متفاوت است.

  8. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (دوشنبه 17 بهمن 90)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    ببخشید من اصلا قصد توهین نداشتم و سوالم صرفا به این خاطر بود که آقای charm رو با موقعیتی که خودشون نیز در اون قرار داشتند اشنا کنم در حالیکه الان این دودلیشون به اون خانم برمی گرده . البته خوب صیغه کردن با دوست بودن متفاوت است.
    آفرین به نکته مهمی اشاره کردی،منم میخواستم بدونم که خانم به دوستیهای قبلیش اذعان کرده یا همزمان با چند نفر دوسته

    اصلا" ناراحت نباشید سوالتون کاملا" درسته در حقیقت از شما تشکر هم میکنم،ولی بحث اینه که چرا تبعیض چرا خودخواهی؟

    بحٍث اینه که دقیقا" همون چیزی که تو امضاتون نوشتید عکس اون اینجا رعایت میشه.

    فکر میکنید با این کارها چیزی درست میشه؟ من خودم بخاطر علاقم به روانشناسی و مطالعم در این بخش میخواستم توی این تالار عضو شارژی بشم که به خاطر رفتارهای زننده بعضی به اصطلاح کارشناسان و مدیران انجمن ها منصرف شدم.

  10. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    آقای charm شما که به خدا معتقدید توکلتون رو به خدا کنید. امیدوارم کسی که واقعا لیاقتتون رو داره نصیبتون بشه. اما در مورد دختر خانمی که فرمودید. شما 13 سال با ایشون اختلاف سنی دارید. ایشون الان در اوج شیطنت و هیجانات احساسی هستند و شما الان شاید مسائلی که برای ایشون جذاب هست رو نپسندید. به نظر من به این تفاوت سن خیلی بیشتر توجه کنید.
    و در مورد اون خانم هم لطفا در مورد خانوادش بیشتر تحقیق کنید. یک دختر از یک خانواده ابرو دار در ایران راحت تن به روابط چندگانه نمی دهد. سعی کنید بیشتر و با دقت بیشتری بررسی کنید.

  11. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (دوشنبه 17 بهمن 90)

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اسفند 90 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    نه ایشان به دوستیهای گذشتش اذعان کردن، ( همین چند وقته پیش) چند ماه پیش زمانی‌ بود که ایشان هنوز با یکی‌ دو نفر از پسرایی که قبلان بهاشون بوده ارتباط تلفنی داشت که بعد از اینکه من متوجه شدم، گفت که پشیمانه و اشتباه کرده. و خواست که ببخشمش...من هم بعد از یه زمان چون خیلی‌ دوستش داشتم بخشیدم و ادامه دادیم ولی‌ خیلی‌ هم اسون نبود و خیلی‌ اوقات پشیمان میشودم از اینکه باهاشم. و بهش شک می‌کردم، ولی‌ از اون موقع تا حالا دیگه چیزی ازش ندیدم و اینکه واقعا عوض شده و اینو مطمئنم چون از جاهای دیگه شنیدم. ولی‌ گذشتهٔ خودشو که بهم گفت چند وقته پیش که فکر نمیکردم اینجوری بوده باشه. و انتظارشو نداشتم....

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    نمیدونم چی بگم،ولی تا کاملا" مطمئن نشدی هیچ اقدامی نکن،بهتره فعلا" صبر کنی تا ببینی کار به کجا میکشه،قطعا" اگر من هم ببینم که چشمان و گوشهایی هستند که بر کارهای من نظارت میکنند کار خلافی از من سر نمیزنه،امیدوارم ناراحت نشید ولی شما بر خلاف سنتون خیلی احساسی عمل میکنید.

    در هر صورت با توصیفاتی که شما کردید من به شخصه این شخص رو تایید نمیکنم به بقیه کاری ندارم.توکلتون به خدا باشه.



    من ا... توفیق

  14. 3 کاربر از پست مفید mosaferan تشکرکرده اند .

    mosaferan (چهارشنبه 26 بهمن 90)

  15. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اسفند 90 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دودلی به علت روابط در گذشته

    دلجو درست می‌گید، اختلاف سنّ هم در این حد اصلا خوب نیست، ولی‌ عجیب اینجا بود که ما همدیگرو خیلی‌ میفهمیدیم و خانوادهٔ من هم از این لحاظ مخالف نبودند ولی‌ خیلی‌ نگران بودند که چطور آدمیه.. شما درست می‌گید دلجو من باید به خدا توکل کنم ولی‌ قبلا هم با اسمو استخارهٔ خودش این آشنایی و ارتباط و از سر گرفتم و الان... از یه طرف دیگه هم یه مشکل دارم و اون اینه که خانوادهٔ این خانوم درکش نمیکنن و اکثرا تنها بوده، پدرش تحصیل کرده‌ست ولی‌ خانوادهٔ مدرن و سردی هستند و اینکه میترسم اگه تنها بشه دوباره بشه همون دختر اول که خیلی‌ زجر می‌کشم.. خودش در جواب اینکه من میگم آخه این چه حکمتی داشته از طرف خدا که من با تو آشنا بشم و این همه سختی بکشم میگه: اگه من عشق پاک تو رو که نشان‌ دوستی و محبت خداوند به بندهاشه نمی‌دیدم شاید الان هنوز همون دختر قبلا بودم و تا حالا یه عالمه دیگه اشتباه کرده بودم. کلا از لحاظه روحی‌ و تصمیم گیری وضع بدی دارم...


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.