من خودم ادمی نیستم که بخوام در مورد کسی ترحم کنم ...ولی چون در اداره ما مخصوصا قسمت ما همه مرد هستن و فقط همین یه خانم در قسمت ما هست و بطور اتوماتیک چند ساله که اگر من دو دره میکنم یا اداره رو میپیچونم این خانم امار داره و بهم خبر میده ...در ضمن من بطور مداوم حرکتها و رفتارهایی انجام میدم که کاملا به این خانم نشون بدم که دوست دختر دارم و خیلی شیطونی میکنم که بی خیال من بشه ...و این رو هم بگم که من خانمی هست که همدیگر رو بخواهیم با اینکه اصلا موقعیت ازدواج ندارم ولی اگر بخوام ازدواج کنم یه نفر هست ...از طرفی دیگر نمیخوام رفتارهام ترحمی باشه حتی زمانی که به زن داداشم پیغام فرستاد من شدیدا با زن داداشم دعوا کردم و بهش فهموندم که نیستم ...ولی متاسفانه مجبورم هر روز در اداره ببینمش ...خانم ملیسا من حساب کتاب نمیکنم و چاهی برای مال طرف اصلا ندوختم چون اصولا دنبال راهی هستم که به طور مستقیم بهش بگم من نه قصد ازدواج دارم و نه قصد رفاقت ...کسی برای پول کسی کیسه ندوخته ...اگه دوخته بودم چند سال پیش میگرفتمش ...آدرس رو که گفتین میگم به روی چشم ...من قراره محل کارم عوض بشه و برم شهرداری منطقه یک در میدان تجریش کار کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)