سلام لیلا جان
خیلی خوشحالم ،انگارهمین چندماه پیش نبود که تایپیک اولت رو با اون عنوان عجیب بازکرده بودی، اما الان زندگیت داره روال طبیعیش روسیر می کنه.این تلاشت واسه اصلاح خودت وزندگیت ستودنی هست.
اما برخلاف ترس شما،من فکر می کنم بچه به زندگی شما رنگ وبوی جدیدی خواهدداد.چون ترس شما فقط ازجانب همسرت هست و واهمه ی مسولیت و.... نداری و هیچ بابایی از از مامانی که یه بچه خوب وخوشگل واسش آورده ،دلسرد نمیشه!پس همین طور ادامه بده وزندگیت رو ازاین هم بهتر کن.
موفق باشی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)