آقای حامد عزیز ممنون که نوشته هام و خوندید
برای اسم تاپیکم :
((چشم چ..،دروغگویی،بی خیالی...خسته ام از این زندگی ..کاش میتونستم تمومش کنم..))
شاید این بهتر باشه
بهتر میتونه دردم و نشون بده