آقای حامد عزیز ممنون که نوشته هام و خوندید
برای اسم تاپیکم :
((چشم چ..،دروغگویی،بی خیالی...خسته ام از این زندگی ..کاش میتونستم تمومش کنم..))
شاید این بهتر باشه
بهتر میتونه دردم و نشون بده
تشکرشده 93 در 31 پست
آقای حامد عزیز ممنون که نوشته هام و خوندید
برای اسم تاپیکم :
((چشم چ..،دروغگویی،بی خیالی...خسته ام از این زندگی ..کاش میتونستم تمومش کنم..))
شاید این بهتر باشه
بهتر میتونه دردم و نشون بده
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)